Palworld dolazi na PlayStation, a kreator nema ništa protiv prodaje studija

Premda popularnost Palworlda polako jenjava i danas je daleko od onih 2 milijuna simultano aktivnih igrača s početka godine, radi se o jednom od najvećih lansiranja neke igre svih vremena. Na sjajnu priču za Bloomberg se osvrnuo šef studija 35-godišnji Takuro Mizobe.

Priznaje da je Palworld inspiriran Pokemonima, što je jasno svima, ali potom dodaje i druge naslove poput ARK-a, Factoria i RimWorlda. Miks svih tih različitih žanrova nebi trebao funckionirati, međutim, pokazat će se, ljepota leži u toj pašta šuti.

Puno toga se ovdje poklopilo iz čiste ludosti ili slučajnosti. Naime, Palworld je ispočetka bio dizajniran kao anime naslov uvelike se oslanjajući na assete iz Unity trgovine, da bi se negdje tokom razvoja prebacili na Unreal Engine, gdje su vizuali realističniji. Stoga ta čudna mješavina stilova koja je svakako doprinijela općem dojmu. Uspjeh Palworlda leži upravo iz činjenici da se uspio izdići iz mora Pokemon kopija i plagijata.

Nemaju ništa protiv prodaje

Sve iz nekog kompromisa na kakav su manji studiji često primorani. Palworld je produkt tima od 50-ak zaposlenika, a s budžetom od manjim od 7 milijuna dolara generirao je stotine milijuna profita. Mizobe, kaže, ne planira taj novac uložiti u nagli rast i sjajne nove prostore. U interesu mu je nastaviti djelovati na manjoj skali, privlače ga male igre i velike ideje.

U interesu mu je, dodaje, spojiti se s nekom drugom, većom tvrtkom, međutim, tvrdi kako trenutno ne razgovara s Microsoftom koji se u svim razgovorima o akvizicijama nekako nameće kao prvi izbor. Ali zato razgovara s drugim platformama. Stoga uskoro očekujte Palworld na PlayStation konzolama, a tko zna, možda i na Nintendu, premda kreatorima Pokemona i nije suviše mio.