Premda su mu neki predviđali brzi zaborav i prolaznu slavu, dok se bliži prvom mjesecu od izlaska, Palworld i dalje igraju milijuni igrača.
Točnije, u prethodna tri tjedna igralo ga je blizu 20 milijuna, a unatoč dostupnosti na Game Passu, broji prodaju od preko 12 milijuna primjeraka. S nekoliko stotina milijuna dolara zarade nije sve idealno. Mali japanski studio Pocketpair sada se nosi s teretom nagle slave koji uključuje nekoliko izazova.
Financije, porezi i financijske konsolidacije jedan su od njih, to će riješiti odvjetnici. Budući da se radi o naslovu koji uvelike ovisi o mrežnim resursima, umjesto neke značajnije optimizacije za koju nema vremena, studio je prisiljen plaćati iznadprosječno visoke troškove servera. A tu negdje indirektno je vezan i treći, možda i najveći izazov – kako na zdrav način proširiti ljudski potencijal?
Alarmantni poziv
S naglom slavom rastu i očekivanja igrača, traže optimizacije, ali i novi sadržaj. Međutim, tko će to sve razvijati? Čak i u Japanu, tradicionalno velikoj geografskoj sili u industriji, teško je pronaći developere. “Želimo učiniti toliko toga u Palworldu, ali jako nam nedostaje još ljudi!”, studio alarmantno poručuje sa svog japanskog X profila odakle poziva buduće kolege da se prijave na neku od pozicija.
A planovi su ambiciozni. Pocketpair planira nove mape, nove Palove, podršku za PvP igranje, bossove, nove mehanike građenja… Sada je samo pitanje je li u stanju sve to razviti na vrijeme da zadrži sve te igrače zainteresiranima na duži period.