Phil Spencer o 30 FPS-a u Starfieldu: “To je kreativna odluka”

Puno prašine je podigla potvrda kako će se Bethesdin svemirski RPG Starfield izvoditi u samo 30 FPS-a na Xbox konzolama.

Premda su čelnici Microsofta obećavali da će Xbox Series X biti konzola za igranje u 60 FPS-a, Starfield je drugi first-party naslov koji neće uspjeti isporučiti takvo nešto. I dok, svjesni veličine Starfielda, mnogi uopće sumnjaju da će Series X i S uopće držati i stabilnih 30 FPS-a, budući da smo na svim prezentacijama dosad svjedočili frame dropovima, šef Bethesde uvjerava drugačije.

“Na prvi dan bit će to najglađa, najkonzistentnija igra koju je Bethesda ikada izdala”, uvjeren je Todd Howard. Pritom kaže da je osobito Series X sposoban i za više, ali je tim postavio kvalitetu vizuala kao prioritet u odnosu na fluidnost. Nativni 4K na Series X i 1440p na Series, ma koliko iznosio broj sličica, svakako zvuče dobro.

“Nije problem u platformi”

Gostujući u GiantBomb podcastu, situaciju umiruje i Phil Spencer. “U jednom trenutku, timovi su mogli odlučili žele li rezoluciju ili frame-rate, i ovo je kreativna odluka. Očito je da imamo igre koje rade u 4K i 60 FPS-a na platformi. Nije problem platforme, to je kreativna odluka”, poručuje šef Xboxa.

“Ne kažem da rezolucija ili 60 FPS-a ne utječu na ono što igrate, ali ne želimo da se sve pretvori u Excel. Želimo dati kreativcima alate za donošenje najboljih odluka, a igra će biti što treba biti. Mislim da će Starfield biti sjajna igra i sviđaju mi se reakcije, ne želim određivati specifikacije u svakoj igri.”

Dakle, da zaključimo, ako je vjerovati čelnicima Bethesde i Xboxa, odluka je kreativna te se ne radi o tome da slabiji Series S ograničava platformu. Starfield izlazi 6. 9. na PC-ju te ekskluzivno na Xbox Series X i S kao konzolaška ekskluziva.