Firewalk sastavljen od veterana Bungieja, Activisiona i Respawna na originalnom multiplayer naslovu radi od 2018. Prije 2 godine dogovoreno je partnerstvo sa Sonyjem, a danas, dvije godine poslije, suradnja je konkretizirana.
Krenulo je od financijskog ulaganja, a sada je Firewalk, prije nego li je izdao ijednu jedinu igru, kupljen te postaje Sonyjev 20. razvojni studio. Firewalk nema vrijednost u igrama, ali zato ima vrijednost u talentu. Okupio je veterane industrije poput Ryana Ellisa, tvorca Destinyja ili Elene Siegman, kreatorice Destinyja te brojnih drugih s iskustvom razvoja Haloa, Call of Dutyja, Apexa… Na tim temeljima Firewalk je svojevremeno prikupio 250 milijuna dolara početne investicije, više nego li ijedan novi studio gaming industrije, te je sasvim jasno kako se u ovom američkom studiju kuha nešto veliko.
Firewalk danas broji više od 150 developera koji rade na multiplayer naslovu koji će, kako kažu, inovacijama obilježiti sljedeće desetljeće. Ta igra bit će dijelom Sonyjevih napora ka uspostavljanju stabilnog izvora prihoda iz live service igara, a s obzirom na portfelje čelnika studija, vjerojatno se radi o pucačini iz prvog lica. Što je žanr u kojeg PlayStation definitivno želi ulagati s obzirom na nesigurnu budućnost Call of Dutyja, kada on postane Microsoftov.
“Uvjeren sam da će Firewalkova nadolazeća igra biti snažan dodatak portfelju PlayStation Studiosa, a njihova stručnost i ekspertiza u live service igrama bit će ključna u povećanju dosega Playstationa”, kaže šef PlayStationa Jim Ryan. “Firewalkov inovativni pristup naraciji i njegova predanost visokokvalitetnom igranju nadmašuju sva naša očekivanja. Fanovi će biti jako zadovoljni kada vide njihovu prvu igru!”, dodaje Hermen Hulst iz PlayStation Studiosa.
Firewalkova igra koja će, kažu, obilježiti industriju u razvoju je za PS5 i PC.