Vijesti

PlayStation VR 2 navodno donosi 4K rezoluciju i napredno renderiranje ovisno gdje gledamo

Sony je ranije ove godine otkrio PlayStation VR 2. Kako kažu iz Sonyja, naučili su puno toga s prvim PS VR-om, a naučeno će implementirati u novu generaciju koja bi trebala “dramatično” poboljšati svaki aspekt korištenja.

PS VR 2 će donijeti veliki napredak od performansi do interaktivnosti, ali nažalost, Sony neće maksimalno poboljšati aspekt korištenja vezan uz žice. PS VR 2 neće biti bežičan, ali zato će imati samo jednu žicu umjesto njih 3 (plus dodatnu kutiju).

Predstavljen je i novi inovativni kontroler koji će imati haptičku vibraciju i adaptivne triggere, prepoznavanje dodira i jačine stiska šake…

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi PlayStation VR trebo bi izaći negdje iduće godine. Što ujedno znači da veliki developeri već razvijaju igre za njega te su im developerske jedinice već podijeljene. Sony će tako teško zaustaviti širenje informacija, a prvi veliki leak stigao nam je preko specijaliziranog UploadVR sitea.

Rezolucija PS VR 2 bit će 4000*2080 (2000*2040 piksela po oku) što je nešto više od primjerice Oculus Questa 2. Novi PS VR navodno prati pogled igrača i renderira u visokoj rezoluciji samo onaj dio slike u koji igrač gleda. Tzv. foveated rendering trebao bi, za razliku od prvog VR-a, omogućiti kvalitetu slike jednaku onoj na TV-u, a možda i bolju.

Ilustracija kako foveated rendering tehnologija prikazuje igre igraču. Igrač gleda tek u jedan manji dio slike koji se prikazuje u maksimalnoj rezoluciji.

Budući da će PS VR 2 u jednom trenutku renderirati tek manji dio slike, PS5 će biti oslobođen gomile količine resursa koje inače koristi za renderiranje igara na TV-u čiji paneli trebaju prikazivati i površine u koje igrači ne gledaju cijelo vrijeme.

Eksperti s UploadVR-a tvrde kako nove mogućnosti definiraju pravo next-gen iskustvo u virtualnoj stvarnosti. Slične mogućnosti već ima konkurencija na PC-ju, ali radi se o uređajima koje prvenstveno cijenom nisu dostupni masama. Sony je prodao čak 5 milijuna VR uređaja prve generacije, a ako se sve napisano iznad obistini uopće ne sumnjamo da će se igranje u VR-u nastaviti širiti masama.

Povezano