Popravak Cyberpunka koštao je pravo bogatstvo

Cyberpunk 2077 bio je jedan od najskupljih naslova svih vremena. CD Projekt potrošio je preko 400 milijuna dolara na razvoj i marketing. Nakon katastrofalnog lansiranja, jednog od najgorih za neku igru u povijesti, CD Projekt nastavio je trošiti novac, ponajviše kako bi ispeglao vlastiti imidž u javnosti.

Možemo reći kako je svoje iskupljenje ovaj poljski studio zaokružio prošlog tjedna s izlaskom ažuriranja 2.0 i ekspanzije Phantom Liberty. Oboje su univerzalno hvaljeni, kako kod igrača tako i kod kritike, međutim, iza svega stoje ozbiljan rad i još ozbiljniji novac.

Jako dobra odluka

Naime, kako prenosi Ars Technica, čelnici kompanije investitorima su u brojkama predočili koliko je sve to koštalo. Popravak igre i peglanje za 2.0 ažuriranje koštalo je oko 41 milijun dolara, a razvoj i promocija Phantom Liberty ekspanzije oko 86 milijuna dolara. Tako stižemo do ukupnog iznosa od blizu 130 milijuna dolara, što je novac koji neki ozbiljni studiji potroše za produkciju čitave igre.

Sve to će se, naravno, CD Projektu isplatiti. I zapravo nije bilo druge. Imidž nema cijenu, pa je izbor bio lagan. Otvoriti kesu, staviti ključeve u bravu ili se praviti kako se ništa nije dogodilo pa vegetirati poput, primjerice, Biowarea. Cyberpunk 2077 dosad se prodao u preko 25 milijuna kopija, čemu pridodajmo i preko 3 milijuna za Phantom Liberty i CD Projekt je danas u relativno ugodnoj situaciji.

Dojma smo kako je CD Projektu ovaj fail jako dobro došao. Uslijedila je reorganizacija razvojnih timova, budući projekti prebačeni su na Unreal Engine, a danas je u razvoju nekoliko velikih projekata u koje ubrajamo i nove Witcher te Cyberpunk naslove.