Poznati novi detalji – Diablo IV je praktički MMO igra!?

Čini nam se kako mračni ton igre i povratak počecima serijala nije jedina stvar koja čini Diablo IV drugačijom igrom od prethodnika. Poznati su novi detalji za kampanju, a dvije ključne riječi su – shared open world i ne linearna kampanja.

Igra tako odbacuje do sada poznati “jednostavni i pravocrtni” dizajn svijeta. Diablo IV će imati četiri ogromne (zaista ogromne) regije koje će imati dinamičnu promjenu dana i noći, kao i dinamičnu izmjenu vremenskih (ne)prilika. No, ono što je svakako zanimljivo je da nećete sami igrati.

Ovdje sad pričamo o shared open worldu jer pretpostavljate dobro – to znači da će i drugi igrači lutati regijama i svijetom. Ne znamo o koliko igrača pričamo, ali jasno je da Diablo IV sadrži puno dodirnih točaka s MMO igrama. Zapravo, možda je bolje reći da Diablo IV uvelike i je MMO igra.

Gradovi u igri služe kao socijalni hubovi, tu su i posebne PvP zone, a svijet igre je ispunjen dinamičnim događajima (boss i beštija borbe) koje ćete mlatiti zajedno s drugim igračima. Diablo IV će imati na stotine i stotine random tamnica koje ćete moći prelaziti sami, u co-op-u ili pak s drugim igračima u shared svijetu.

Možda je dobar indikator da su regije igre, a samim time i kompletan svijet igre zaista ogromni jer igra će imati nekoliko vrsta mountova koje ćemo jahati i koristiti za istraživanje.

Ekipa koja igra igru na BlizzCon-u tvrdi da Diablo IV dopušta toliko slobode u igranju da i nakon tri puta što su prešli demo niti jedan prijelaz igre nije bio isti, pa ni sličan, nego je svaki put iskustvo igranja bilo svježe, izazovno i zanimljivo.