Prvi gameplay prikaz za Starfield pokazao je da tu ima još puno posla

Xboxovu prezentaciju igara za narednih godinu dana zatvorio je šef Bethesde Todd Howard prvim prikazom Starfielda, novim velikim svemirskim RPG-em s preko 100 sunčevih sistema i 1000 planeta.

Iako je Starfield prezentacija trajala 15-ak minuta, nažalost, konkretnog gameplaya vidjeli smo jako malo. Ono što je prikazano tehnički se izvodilo jako loše, a sadržajno je bilo isprazno. Iako će Starfield biti cjelovito iskustvo bez loading ekrana, nepovezani gameplay nije ostavio dojam kakvom smo se nadali.

Isprekidani gameplay

Osim isprekidane vatrene borbe s protivnicima koji su u biti “spužve”, vidjeli smo i nešto svemirskog napucavanja koje ipak izgleda prilično zanimljivo. Bethesda je još demonstrirala izgradnju baze, skupljanje resursa i nadogradnju vlastitog broda, ali propustila je demonstrirati konkretnu svrhu sva tri gameplay elementa.

Prikaz pogledajte ispod, a Xbox i Bethesda Starfield planiraju izdati negdje u prvoj polovici iduće godine za Xbox konzole i PC. Ako ne bude još neke odgode, a moglo bi, jer sasvim je očito, Starfield se u trenutnoj fazi ne izvodi dobro.