“PUBG je popravljen!” – kažu developeri, ali to i nije baš tako

“Fix PUBG” kampanja je stigla svom kraju, a napravilo se malo toga.

Nešto više od posljednja tri mjeseca trajala je Blueholeova “fix PUBG” kampanja kroz koju su developeri obećali fokus prebaciti na popravljanje igre i njezinih gorućih problema. Ipak, to je sve zajedno više izgledalo kao nekakva (loša) marketinška kampanja nego kao konkretan potez.

Jer tri mjeseca su prošla, developeri su slavodobitno objavili kraj kampanje kao uspješno obavljen posao, međutim, igrači su bijesni, jer igra ima toliko kritičnih bugova da je to smiješno. Smiješno i neuvjerljivo je i pismo koje su developeri poslali igračima, a u kojem su kao dokaz priloženi grafovi bez brojki. Grafove bez brojki radiš samo kad se nemaš čime pohvaliti, kao što autor ovog teksta na svoj graf rasta plaće u posljednje dvije godine ne postavlja nikakvu numerizaciju (tužan smajli).

Ne vjeruju ni sami sebi

Doslovno nismo pronašli pozitivan odgovor o kraju ove inicijative na čitavom internetu, osim stanja zajednice u kojoj se svi pitaju što su developeri radili protekla tri mjeseca? Tako je na Redditu napravljena lista kritičnih i manje kritičnih bugova koji su se obećali ispraviti, a nisu. Za neke se tvrdi da su popravljeni, a nisu (ponavljamo), dok su neki popravljeni za sobom povukli nove probleme. Poput kašnjenja zvuka koraka protivnika, doslovnog nestajanja protivnika ili prolaženja metaka kroz igrače bez štete.

Bluehole neke pomake je ostvario na izvođenju igre, serveri se zaista “osjećaju” stabilnijima i igra je vjerojatno bolja nego prije tri mjeseca, međutim, gomila problema se i dalje nastavila vući bez obzira na obećanja. Sad kad je “fix PUBG” završen i igra je “popravljena” developeri će fokus ponovno prebaciti na dodavanje novog sadržaja, na izlazak igre na PlayStationu 4 i novu mapu, međutim, trebati će još više truda uložiti u popravljanje gomile problema, kao i u način na koji se odnose prema čitavoj zajednici.