Ratchet & Clank: Rift Apart nebi dobro prošao kao PS4 igra

Kada su Sony i Insomniac najavili Ratchet & Clank: Rift Apart kao PS5 ekskluzivu, pravdajući odluku da je PS4 nesposoban izvoditi takvu igru, ponajviše zbog vanzemaljskih performansi SSD-a PS5, brojni su bili skeptični.

Jedan istaknuti developer čak je javno komentirao kako je on slične prijelaze između dimenzija izvodio još na PS3, a nije dobro izgledalo ni nedavno otkrivanje sistemskih zahtjeva za PC koji preporučuju najobičniji stari tvrdi disk. Doduše, klasični HDD preporučuje se samo za minimalne detalje i performanse, pa je, a tko drugi nego Digital Foundry, testirao granice na različitim PC konfiguracijama.

Digital Foundry je prvo u svoje testno okruženje ubacio tvrdi disk s PS4 i zaista, dok je Rift Apart relativno igriv na PC hardveru poput onog na PS4 Pro (RX570), kada dođe do skakanja između dimenzija, izvođenje se spušta doslovno na 1 FPS. Čak i na najmanjim postavkama pri 720p rezoluciji.

Kao i mi na FFA, tako je i Digital Foundry relativno kasno dobio review kopiju za PC, pa nije stigao detaljno testirati na razini kao što to radi inače, međutim, prvi generalni dojmovi s tehničke strane jako su dobri. Po pitanju portova PlayStation ekskluziva, Ratchet je neusporediv s jednim The Last of Usom. Vidi se to i po recenzijama na Steamu, gdje su recenzije kod 83% prvih igrača pozitivne.