Razvijajte levele za igru koju nikad niste igrali i zaradite 100 milijuna dolara

Koja je najpopularnija igra na svijetu? Je li to Fortnite? Nije. Je li to Minecraft? Do nedavno je bio. Kažemo do nedavno, jer prošli mjesec Roblox je igra s čak 100 milijuna aktivnih igrača na mjesečnoj bazi, a Minecraft barem jednom mjesečno zaigra 91 milijun igrača.

To vam je ona igra koju igraju vaša djeca, nećaci, mlađi rođaci i ostala djeca. A ukoliko nemate takvih u vašem okruženju, onda za Roblox niste nikad čuli. Radi se u biti o fantastičnoj ideji, koja je u djelo sprovedena još bolje. Igrači grade svoje svjetove, social hubove i zahtjevnije gameplay staze, a zatim ih ostali igraju. Igra zarađuje od prodaje skinova, dok je danas postalo normalno da roditelji svaki mjesec uplaćuju po 20-50 kuna na profile svoje djece.

Košarka u Robloxu. Ili rukomet? Teško je razaznati. Ali takva je čitava igra.

Upravo je i nećakinja autora ovog teksta za rođendan tražila Roblox coinse, što sam s gađenjem i trebao uplatiti, ali treba biti otvorenog uma i prihvatiti da svaka generacija mladih ima nešto svoje.

Sad dolazimo do bitnog. Nove svjetove i staze u biti ne rade djeca, odnosno igrači. Oni to svakako mogu, ali na tom polju su se profilirali nezavisni developeri koji su tu pronašli svoju priliku za zaradu razvijajući logički kompliciranije igre unutar igre. Roblox korporacija im to dopušta, a profit se dijeli. Tako će igrači/developeri samo u 2019. godini među sobom podijeliti preko 100 milijuna dolara, izjavio je to CEO David Baszucki za TechCrunch.

Nezavisni developeri u Robloxu će uskoro moći zarađivati i prodajom vlastitih asseta i plugina. Stoga je pravo vrijeme da, ako imate dev ambicija, da se za početak možda okušate u Robloxu. Sve što vam treba je dobra ideja i naravno, njezina realizacija.