Razvoj Bungieovog Marathona sada vodi kreator Valoranta, on uveo jednu veliku promjenu

Ovih dana svjedočimo brojnim glasinama o navodno narušenom poslovanju Bungieja, tvoraca Haloa i Destinyja koji je nedavno akvizicijom ušao pod Sonyjevo okrilje.

Kako javljaju brojni mediji i insajderi, nastavlja se kriza upravljanja navodno nesposobnog vodstva kojeg se, izgleda, Sony ne može riješiti. Naime, Bungiejeva neovisnost ovisi o rezultatima, ponajviše o financijskim rezultatima, a oni su pak direktno povezani s bonusima čelnika studija. Pritom tu ne mislimo na kreativne direktore, voditelje razvoja i developere, već na poslovne ljude, menadžere izvan struke razvoja igara.

Sve to rezultiralo je otkazima, padom morala, a onda i ljudskim previranjima unutar studija. Sony navodno nudi i novu injekciju novca, koja bi omogućila produljenje solventnosti i zadržala zaposlenike, međutim, sadašnjem vodstvu Bungieja ono nije u interesu. Sonyjeva intervencija značila bi njihov odlazak. Kraj krize na vidiku je tek 2026., kada vodstvo Bungieja ima mogućnost pokupiti dionice i otići.

Tako dolazimo i do odgode posljednje ekspanzije za Destiny 2, a potom i svojevrsnim resetiranjem razvoja Bungiejeve nove igre Marathon. Radi se o velikom projektu, idućom velikom stvari nakon Destinyja 2. Marathon se planira kao live service pucačina s extraction mehanikama. Igra se u timovima od po tri igrača, navodi se taj famozni Bungie potpis, ali tokom svih tih prevrtanja u studiju došlo je do jedne velike promjene.

Kako piše IGN, umjesto customiziranih likova Marathon se prebacio na sistem heroja. Sve to nakon što je razvoj preuzeo Joe Ziegler, kreator Valoranta. Ziegler na X-u poručuje kako je preuzeo palicu prije devet mjeseci, ali zasad ne može podijeliti konkretne detalje o igri.

Marathon izlazi za PC, PS5 i XSX/S, a zasad nema konkretnog datuma izlaska.