Kako se bliži Xbox Developer Direct prezentacija zakazana za idući četvrtak 23. 1. sve je izglednije kako će Bethesda tamo prikazati remake The Elder Scrollsa 4.
Popularni Oblivion s reizdanjima nije dobio ni približan tretman poput Skyrima, ali to će sve nadoknaditi temeljitom preradom igre u Unreal Engineu 5. Prema sve ozbiljnijim glasinama, na njemu radi singapurski studio Virtous specijaliziran za ovakva reizdanja (kod njih je i remake MGS-a 3), a osim vizualnih promjena po svemu sudeći neke će se dotaknuti i gameplaya.
Portal MP1st navodno je došao u kontakt s jednim od developera koji navodi šest velikih gameplay ažuriranja. To su stamina sistem, šuljanje, blokiranje u borbi, streljaštvo, detekcija štete i samo korisničko sučelje.
Povratak u Cyrodiil na ljeto
Isti izvor otkriva kako je cilj prilagoditi borbu bliže souls igrama, budući da originalnu borbu smatraju “dosadnom” i “frustrirajućom”, u što ulaze promjene kod blokiranja, stamine, streljaštva, šuljanja i detekcije štete (više u smislu vizualne reakcije igrača i NPC-a), kako bi borba bila preciznija i direktnija te u skladu s modernim igrama.
Podsjetimo, o reizdanju Obliviona priča se već nekoliko godina, od kada su u javnost pušteni interni dokumenti Microsofta i Bethesde kod postupaka velikih akvizicija. Glasine su se ponovno aktivirale prije nekoliko tjedana, a kao datum izlaska spominje se lipanj ove godine.