Sada i Rainbow Six Siege ima svoju pretplatu, igrači ju izviždali

Desetak godina nakon izlaska, sjajnom post-launch podrškom Ubisoftov taktički FPS Rainbow Six Siege ne pokazuje simptome usporavanja. Dapače, u veljači je čak oborio rekord broja igrača na Steamu, ali sve to bi s najnovijim potezom moglo pasti u vodu.

Pretplate su najnoviji poslovni trend, trend koji ne jenjava već godinama i nema veće tvrtke u bilo kojoj grani industrije koja na ovaj ili onaj način ne želi od vas izvući siguran priljev novca na mjesečnoj ili godišnjoj bazi.

U igrama su najpoznatiji Game Pass i PlayStation Plus, ali od nedavno svoje pretplate imaju i GTA Online te Fortnite. Istim smjerom odlučio se i Ubisoft, pa nakon devet godina Siegea uvodi tzv, R6 Membership.

Prioriteti?

Za 10 dolara mjesečno (ili 80 godišnje) Ubisoft obećava ekskluzivni sadržaj poput animiranih skinova, pristup Premium Battle Passu te ukupno 4500 creditsa svakog mjeseca. Trebamo li reći da igrači nisu baš oduševljeni? Na nedavnom Major turniru u Manchesteru gdje je pretplata po prvi put predstavljena navijači su glasno negodovali.

A nezadovoljstvo se širi i diljem interneta, tim više što je broj varalica u Ranked mečevima nikad veći. Ima li Ubisoft problem prioriteta?