Šef Gearboxa još uvijek ne zna cijenu za Borderlands 4. “Pravi fanovi će platiti koliko god da treba”

U sveopćem poskupljenju svega, od proizvoda do usluga koje koristimo u pravom svijetu, Nintendo je uoči izlaska Switcha 2 odškrinuo vrata novom poskupljenju igara – drugom velikom u posljednjih pet godina, nakon što je rast cijena predvodio Sony na PS5.

Dodatno ne pomaže ni trgovinski rat koji SAD, kao najveća svjetska ekonomija, vodi s ostatkom svijeta. Switch 2 ekskluzive, poput novog Mario Karta, u Europi će koštati 90 eura. Pitanje je – tko će se od ostalih izdavača prvi povesti za novim cjenovnim standardom?

Jedno od prvih velikih idućih AAA lansiranja bit će Borderlands 4. Sve su oči uprte u Gearbox studio i izdavača Take Two, a u ne baš zahvalnoj poziciji našao se šef Gearboxa, Randy Pitchford. Na dnevnoj bazi suočava se s pitanjima o cijenama, no on nije taj koji o njima odlučuje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijenu će formirati Take Two. Ipak, bez obzira koliko ona bila, Pitchford smatra da je dužnost fanova platiti je. Tom je prilikom povukao paralelu sa zaboravljenim klasikom.

“Ako si pravi fan, naći ćeš način da to ostvariš. Moja lokalna trgovina ’91. imala je Starflight za Sega Genesis za 80 dolara. Tek sam završio srednju školu i radio za minimalac u slastičarnici – i nekako sam svejedno uspio doći do igre.”

Poruka je jasna – ako ste fan, cijena nije važna. Odgovornost je na vama da podržite svoje omiljene igre bez obzira na trošak. No ostaje pitanje… ima li ikakve odgovornosti i na strani izdavača?