Šef komunikacija iz Respawna: Držao sam novorođeno dijete kad sam saznao da su nas hakirali

Ovih dana zabavno je u uredima Respawna. Ljeto je, mnogi su na godišnjim odmorima, a gotovo svi su bili sa svojim obiteljima 4. 7. kad Amerikanci slave svoj najveći praznik – Dan nezavisnosti. Upravo to je dan kada su ih hakeri odlučili izvući iz toplog okruženja obitelji natrag u urede, a sve kako bi ukazali na veliku nepravdu koju doživljava prva Titanfall igra.

Prvi Titanfall već neko vrijeme, točnije godinama je neigriv na PC-ju. Hakeri su otkrili exploit koji onemogućava igranje drugim igračima, a fanovi već neko vrijeme pokušavaju izvući reakciju iz Respawna čiji zaposlenici ih velikom većinom ignoriraju.

Neki od fanova stoga su odlučili udariti tamo gdje najviše boli. U Apex Legends, Respawnovu najpopularniju igru koju je na praznik igralo stotine tisuće Amerikanaca. Podignuti su DDoS napadi, u igru su plasirane poruke koje ukazuju na savetitanfall.com stranicu i velika većina igrača imala je problema s pristupanjem serverima.

Nakon mjeseci i godina ukazivanja na problem, radi se o očajničkom pokušaju fanova da osvjeste druge igrače i developere, a čini se da su u tome i uspjeli. “Nitko ne želi slušati prigovaranje developera kada se dogode DDoS napadi”, poručio je na Twitteru šef komunikacija iz Respawna koji se i sam trebao vratiti na posao usred praznika. Njemu su taj dan rundali i developeri i igrači, morao je gasiti vatru na društvenim mrežama i paziti na developere da se međusobno ne pokolju. Figurativno rečeno, naravno.

https://twitter.com/RKRigney/status/1412444063022911495

“Držao sam novorođenog nećaka kada se to dogodilo. Morao sam ga vratiti natrag, napustiti obitelj i otići na posao”, nastavio se žaliti i dalje Respawnov Ryan Rigney, a zatim se obrušio na hakere kojima je poručio da nisu trebali na ovakav način ukazivati na problem s Titanfallom. “Za Titanfallov problem znamo već dugo vremena i radimo na tome”, poručio je.

Kao šef komunikacija Rigney si je zabio nož u leđa. Jer sve što se ovih dana događalo s Apexom i Titanfallom je njegova krivica. Ako developeri rade na rješenju za Titanfall, on je to trebao komunicirati s igračima. A osim u dva sramežljiva twita među stotinama drugih, to se nije dogodilo.

Do idućeg praznika…

Istovremeno, dok je prvi Titanfall neigriv budući da je i za kampanju potrebna online konekcija, Respawn i EA ga nisu povukli iz prodaje. Slažemo se s Rigneyom da hakerski napadi nisu najbolji način za podizanje svijesti i definitivno ne podržavamo takav način djelovanja, ali (a uvijek postoji ali), činjenica je da je problem s Titanfallom konačno dobio pozornost kakvu i zaslužuje. Uostalom, i mi pišemo o njemu, a dosad, sramotno je, nismo bili svjesni istog.

Idući veliki američki praznik je Dan zahvalnosti. Umjesto cviljenja na društvenim mrežama, ekipa u Respawnu ima izbor konačno priznati i posvetiti se problemu Titanfalla. Ili će ponovno provesti praznik u uredima umjesto sa svojim najmilijima.