Šef PlayStationa objasnio zašto Game Pass model nije moguć na Sonyjevoj konzoli

U razgovoru za GamesIndustry nakon jučerašnje PS5 prezentacije, Jim Ryan objasnio je kako bi model pretplatničkog tipa kao što je Game Pass bio neodrživ za PlayStation Studios. Razlog tome je preveliki budžet igara, koji često premašuje stotinjak milijuna dolara.

Jedan od vrhunaca prezentacije bila je najava PS Plus Collectiona. Svi preplatnici te usluge imat će pristup većem broju ekskluziva s trenutne konzole. Iako tih petnaestak igara nije ni pribiližno veliki broj kakvim barata Game Pass, Sony je napravio dobar potez i igračima je narastao optimizam da možda jednom u budućnosti taj broj igara bude još veći. Spoiler ahead, teško.

Jim Ryan je isključio mogućnost stavljanja novijih igara u PS Plus Collection. „Za nas, posjedovanje kataloga igara nije nešto što definira platformu. Naša prednost je, kao što šte imali priliku čuti, nove i sjajne igre. Već smo vodili ovaj razgovor i nećemo stavljati nove igre u model pretplate“ rekao je Ryan.

Također je nadodao: „Razvoj najavljenih igara košta preko 100 milijuna dolara. Stavljanje tih igara u pretplatnički model nije održiv. Želimo učiniti igre većima i boljima, a u konačnici da takve igre budu sve učestalije. Stavljanje takvih igara u nekakvu vrstu pretplate, za nas, nema nekog smisla. Za druge koji se nalaze u drukčijoj situaciji, tako nešto može imati smisla. Želimo proširiti naš postojeći ekosustav i stavljanje novih igara u pretplatu nam se ne uklapa u planove.“

Po svemu rečenom dalo bi se zaključiti kako Sony i dalje planira prodavati konzolu na adut ekskluzivnosti. Problem je taj što je broj najavljenih ekskluziva za launch nove konzole podosta malen. Xbox je s druge strane krenuo putem pristupačnosti i Game Pass u kombinaciji s Xbox Series S konzolom mogao bi se pokazati dobrim potezom za Microsoft.