Šef Xboxa je razočaran Redfallom. Smatra da samo dobre igre neće učiniti Xbox boljim

Za razliku od brojnih drugih aktera gaming industrije, šef Xboxa Phil Spencer ne bježi od javnosti kada dođu teški dani.

Nakon sušnog vremena za Xbox što se tiče igara, snažnog pada prodaje Xbox konzola, a konačno i nakon jako lošeg Redfalla, Spencer se pojavio na Xcast podcastu Kinda Funny Gamesa. Doduše, stigao je u društvo ljubitelja Xboxa, pa ga nisu previše gazili, ali Spencer je svejedno bio prilično otvoren po pitanju poslovanja Microsoftove gaming divizije.

“Nema mi ništa teže nego razočarati fanove Xboxa. Razočaran sam dok gledam zajednicu kako gubi povjerenje. Ljut sam na sebe”, komentirao je neuspjeh Redfalla. Spencer smatra da kao nadređeni nije mogao previše napraviti, tehnički gledano, statistike, kaže, ne odstupaju od drugih igara. “Veliki sam fan Arkane Austina. Njihova postignuća su sjajna i volim njihove igre. Ova je ona gdje tim nije dostignuo svoje interne ciljeve po lansiranju.”

Jezgra problema Redfalla nije tehničke prirode

Spencer smatra da odgoda za tri mjeseca sama po sebi ne bi previše značila po pitanju kreative, a tu je Redfall zakazao. “Bilo bi pretjerano reći da kada bi odgodili igru za tri mjeseca, da bi kreativa isporučila nešto drugačije od ovoga što je sad”, zaključuje problematiku Redfalla koji je, može se iščitati između redaka, podbacio kao igra koja je od početka krenula u krivom smjeru. “Jednostavno morate odabrati trenutak kada igra treba izaći i reći – to je to.”

60 FPS-a tu ne bi nešto previše promijenilo, ali kaže da si je studio postavio dobre ciljeve za dalje, gdje će u dogledno vrijeme isporučiti bolje performanse. “Pokazali smo predanost kod Sea of Thievesa i Groundeda, da možemo nastaviti razvijati i popravljati igre. Ali znam da je ovo igra od 70 dolara i preuzet ću punu odgovornost jer igra nije izvrsna na launchu.”

Zatim se osvrnuo na Xbox, za kojeg kaže da je teško kada se nalazi na trećoj poziciji iza PlayStationa i Nintenda, a posebno nakon neuspjeha s Xboxom One, jer radilo se o kritičnoj generaciji kada su ljudi kupovali igre i gradili svoje kolekcije i teško je igrače odvojiti od njih.

“Vidim da komentiraju da, ako radiš sjajne igre, da će se sve zaokrenuti. Ali to jednostavno nije istina, sa sjajnim igrama neće se odjednom sve zaokrenuti”. kaže. “Ideja da, kada bismo se fokusirali samo na super igre na Xboxu, da bi pobijedili utrku konzola… mislim da se ne uklapa u stvarnost.”