Šef Xboxa kupio je Activision zbog mobilnog gaminga. Radi i na širenju na nova tržišta (HR?), potvrdio je Bloombergu

Osim što je otkrio nešto informacija o vlastitom privatnom životu, uključujući i koliko sati igra tjedno, Spencer se u intervjuu za Bloomberg raspričao i o tome zašto Microsoft toliko novčano podržava Xbox. Xbox sam po sebi nikako nebi mogao prikupiti milijarde za, primjerice, Bethesdu, a pogotovo ne za 70 milijardi dolara tešku akviziciju Activision Blizzarda.

Microsoft troši veliki novac na Xbox kako bi ostao relevantan mlađim generacijama

“Xbox je najveći potrošač u Microsoftu. Mi smo brand koji čini Microsoft relevantnim čitavoj generaciji koju vjerojatno ne zanimaju drugi Microsoftovi proizvodi u svakodnevnom životu”, otkriva Bloombergovoj voditeljici Emily Chang. Pritom izdvaja Minecraft kao plansku akviziciju s kojom se Microsoft 2014. započeo približavati mlađim generacijama.

Na pitanje kako je došlo do kupovine Acitivision Blizzarda, Spencer je krenuo pričati o mobitelima koje vidi kao najveću gaming platformu na svijetu. Navodi da na mobitelima igra 1,5 milijarda ljudi, nerado priznaje da Microsoft nema platformu za mobitele i nema kreativne kapacitete koji znaju graditi igre za mobitele, ali zato poznaje timove koji imaju.

“Interno smo krenuli pričati o Activision Blizzardu u kontekstu kapaciteta koje imaju na mobitelima i PC-ju. To su bile dvije stvari koje su pokrenule naš interes”, otkriva. A ako se akvizicija odobri, Spencer nerado priča o tome što će biti. “Nije na meni da pričam što će biti s Bobbyjem Kotickom, o tome mogu pričati tek kad se kupnja odobri”, izbjegava polemizirati o ozloglašenom predsjedniku Activision Blizzarda.

Dolazak u Hrvatsku?

“Geografska ekspanzija je naš prioritet”, tvrdi šef Xboxa. Dodaje da su zaposlili nove ljude na novim područjima i da se cilj o 3 milijarde gamera na Microsoftovoj platformi neće dogoditi ako Xbox ne dođe u dosad nepodržane zemlje i regije.

Xboxa još uvijek službeno nema u Hrvatskoj i vjerojatno se priprema dolazak kod nas i u druge nepodržane zemlje. Podsjećamo, ovih dana u Hrvatsku je stigla i podrška za Microsoft Rewards, bodove vjernosti koji se, osim kupovinom Windowsa, ujedno mogu zaraditi i igrajući na Xboxu, što u redakciji promatramo kao svojevrsnu najavu službene podrške jedne od najvećih svjetskih gaming platformi na svijetu. S najvećim potencijalom da uskoro postane vodeća.