Šef Xboxa nije uvjeren da su ocjene mjerilo kvalitete

Nakon razočaravajućeg lansiranja Redfalla, šef Xboxa Phil Spencer pojavio se na “rešetanju” u Kinda Funny podcastu. Tada je, u kontekstu Starfielda, snažno odjeknuo njegov komentar u kojem je tvrdio kako dobrim igrama neće prestići PlayStation i Nintendo.

U međuvremenu je kvalitetnim gameplay prikazom Starfield impresionirao cijelu igraću zajednicu, prodaja Xboxa je višestruko porasla, a Bethesdin svemirski RPG je uoči izlaska u rujnu među najprodavanijima na Steamu. Spencer danas žali zbog te izjave.

“Nije mi se svidjelo što sam rekao, jer kvalitetne igre su iznimno važne za našu strategiju. Dakle, nije nam cilj da Starfield ima ocjenu 11 od 10, ali bio je to glup način da se izrazim”, posuo se pepelom u intervjuu za Guardian. “Ne znam hoću li koristiti ocjene kao mjerilo kvalitete. Ali stvaranje najboljeg Starfielda apsolutno je naš cilj. Želim napraviti najbolje igre koje možemo.”

Potom je nastavio objašnjavati kako Xboxu nije cilj uspjeh naspram konkurencije. Kada želi uspjeh za Starfield, ne želi to napraviti na način da oduzme igrače Sonyju, EA-u ili Ubisoftu, već želi dovesti ili “stvoriti” nove igrače. “Ako mi samo rastemo, a Sony se smanjuje, to nikome ne pomaže.” Svejedno, Starfield 6. 9. neće izaći na PlayStationu, već samo na PC-ju te na XSX/S u 30 FPS-a.