Simpatična korejska reklama za PlayStation 4

Pretvara zombije u ljude.

Već smo navikli na vrlo inovativne, a ponekad i čudne azijske reklame za PS4, ponajprije iz Japana. Možda se sjećate i urnebesne japanske reklame za Destiny.

https://www.youtube.com/watch?v=gqtrOwxd6yM

Ovaj su se puta oko reklame potrudili iz korejskog ogranka SCE-a. Reklama pod nazivom “To beat or not to beat” je dosta kratka, a pokazuje kako očito samo PS4 može “probuditi” zombije, jer ranije prolaze kraj igrača na PC-u, pa kraj igrača na mobitelu i ništa, ali kad ugledaju PS4, zjenice se rašire i srca počnu kucati. Naravno, prikazuju se nadolazeći PS4 hitovi, od kojih je nama najpoznatiji Uncharted 4, ali ima i manje poznatih, vjerojatno više prilagođenih tom tržištu.

simpatična korejska PS4 reklama