Single-player igre su uspješne na PlayStationu: Kako je Sony oblikovao PS5 (i) za SP igre

“Svi znaju da igre za jednog igrača umiru.” Sony je prošle godine s ovom rečenicom otvorio tajnu prezentaciju s odabranim developerima, a zatim je nastavio s najuspješnijim multiplayer naslovima poput GTA V (online) i Black Opsa 3.

Međutim, kako javlja Vice koji je stigao u posjed prezentacije, već u drugom slajdu Sony je pokazao kako je onaj prethodni bio tek sarkazam. “Igre za jednog igrača su uspješne”, nastavlja Sony sa statistikama koje prikazuju kako PlayStation igrači više vremena provode u offline nego u online igrama.

Sony je za potrebe prezentacije među igračima proveo veliko istraživanje, a ovo su zaključci koji su, kako izgleda, postavili temelj za activity kartice na PS5.

“U idealnom svijetu igrači bi svakodnevno imali sate i sate vremena za igranje. Međutim, u stvarnosti oni imaju poslove, djecu, školu ili sve navedeno”, navodi Sony realno najveći problem s kojim se danas susreću mnogi od nas.

Čitava prezentacija kojoj nažalost nemamo pristup (radi se o povjerljivom dokumentu) je u biti uvod u Universal Data System koji skriva pozadinu activity kartica. Radi se o jednostavnom setu alata o kojem je Sony počeo upoznavati developere još prošle godine, a koji se manifestira kroz activity kartice s gotovo instantnim pokretanjem misija/questova/izazova/ostalih aktivnosti te bitnim informacijama o vremenu potrebnom za igranje, vodičima…

Teško je već sada donositi sud o activity karticama te koliko će (i hoće li uopće) pomoći u opstanku single-player igara, međutim, jasno je da Sony već godinama i strateški pozicionira razvoj PlayStationa upravo u tom smjeru. I to je odlično. Dok je Sony jak imamo svojevrsnu garanciju da igre za jednog igrača neće izumrijeti.