Vijesti

Six Days in Fallujah imat će proceduralno generiranu mapu

Uskrsnula taktička pucačina u novom traileru objašnjava kako će nam približiti osjećaj neizvjesnosti gerilskog ratovanja.

Prvobitno najavljena davne 2009. godine za PlayStation 3, SDiF je trebao biti čudo od taktičkog napucavanja, uz bok predvodnicima žanra, Ghost Recon i Rainbow Six serijalima. Nedugo nakon najave igre, Konami pod negativnim pritiskom veterana Zaljevskog rata diže sidro i odustaje od svoje uloge izdavača.

Iako je developer Atomic Games tvrdio da je igra de facto završena, ne uspjevaju pronaći novog izdavača te Six Days in Fallujah biva nepravedno otkazana i zaboravljena, a studio dvije godine kasnije bankrotira.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sreća prati hrabre pa deset godina kasnije SDiF dobiva injekciju u vidu novog developera i novog izdavača kao i 2021. kao godinu izlaska.

Six Days in Fallujah prati stvarne događaje Druge borbe u Falluji koja se odigravala kroz 6 dana u studenom 2004. godine. Svaka će misija biti popraćena naratorom, stvarnom osobom koja je proživjela te trenutke u to vrijeme. U ovom pogledu se očekuje zavidan nivo autentičnosti, s obzirom da je još i prvobitni developer intervjuirao preko 70 ljudi koji su bili direktno uključeni u borbe kroz tih šest dana.

U prvim se najavama obećala potpuna destrukcija na mapi, u dalekosežnijem opsegu nego što je tada imao Battlefield: Bad Company. Moderne konzole i računala danas omogućavaju da destrukcija bude prikazana na kompleksniji i uvjerljiviji način nego što je to bilo moguće prije deset godina. Sirova snaga će omogućiti i da kompletna mapa bude proceduralno generirana svaki put kada igrač pokrene igru. Svaka kuća, svaka soba, svaka vrata će biti drugačija te će igraču stvarati neugodan osjećaj neizvjesnosti uz stalan strah što se nalazi iza ugla. Ili vrata. Tim potezom developer želi prenijeti neizvjesnost koja je pratile pripadnike vojnih jedinica, a koji nikad nisu znali šta ih čeka u sljedećoj kući u koju ulaze.

Six Days in Fallujah je najavljen je za PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series S/X i PC, a ako ne dođe do nepredviđenih okolnosti, svjetlo dana ugledat će krajem ove godine.

Igra

Povezano