Sony pokrenuo marketinško partnerstvo s megapopularnim reperom

Šef marketinga PlayStationa, Eric Lempel, najavio je suradnju između Sonyja i megapopularnog glazbenika Travisa Scotta s ciljem promocije PlayStationa 5. Reper je u rujnu na svom Instagram profilu objavio fotografiju DualSense joysticka i komentar “kako će igrati dok ne izađe sunce” čime je izazvao čuđenje gamera i buru reakcija.

“Danas smo veoma uzbuđeni što možemo objaviti da se Travis Scott pridružio obitelji PlayStation kao strateški kreativni partner. Čuli smo da je Travis veliki obožavatelj PlayStationa pa smo s njim započeli razgovor koji je doveo do ovog jedinstvenog partnerstva. Kroz zajedničku strast prema igranju i kreativnosti planiramo surađivati ​​s Travisom i njegovom markom Cactus Jack kako bismo proizveli inovativne projekte za koje se nadamo da će oduševiti naše zajedničke obožavatelje”, navodi Lempel na PlayStation blogu.

Partnerstvo je službeno započelo s videozapisom kojeg je napravio Scott, a u kojem se pojavljuju ključni ljudi koji su radili na različitim aspektima nadolazećeg PlayStationa.

https://www.youtube.com/watch?v=oEkjgwiq0QM

“Travisovo duboko znanje i lijepe uspomene o PlayStationu kao brendu, našim proizvodima i igrama nadahnut će njegov rad s nama od početka do kraja. Nevjerojatan je kreator i trudimo se raditi s najboljim kreativnim umovima unutar i izvan naše industrije kako bismo nastavili pružati svijetu iznenađenja na način koji samo PlayStation može”, istaknuo je šef marketinga PlayStationa.

Ovo nije prvi službeni doticaj Travis Scotta s gaming industrijom, u travnju je preko 12 milijuna igrača prisustvovalo njegovom virtualnom koncertu u Fortniteu što je ušlo u povijest kao jedna od ključnih prekretnica u evoluciji virtualnih koncerata.