Kako piše japanski Nikkei, Sony je priredio ozbiljan novac u razvoj tehnologija za videoigre, a poglavito u dvije specifične, nama malo neobične grane.
Čelnici japanske kompanije pridružit će se Appleu, koji je impresionirao predstavljanjem svojeg headseta za proširenu stvarnost. Sony se nije proslavio sa svojim PlayStation VR uređajima, koji nisu podbacili, posebno VR2 je jako dobar proizvod, međutim, daleko su od masovne popularnosti. Srećom po Sony, na srodno tržište ulazi Apple, po svojoj prilici će ponovno izmiješati karte i postaviti nove trendove, pa se čini donekle logičnim, s obzirom na iskustvo, uskočiti na taj vlak.
Iduće su, piše Nikkei, live service igre. Budžet u ovom smislu nije namijenjen pukom razvoju igara, koliko se on planira za postavljanje strukture unutar PlayStation Studiosa koja bi omogućila brži i kvalitetniji razvoj iste. Sony je već nešto slično napravio sa svojim udarnim studijima koji će, obećano je ranije, većinom nastaviti raditi ono što su radili dosad, a Bungie će predvoditi napore u live serviceu te postavljanju novih studija i timova.
Budžet za razvoj obiju tehnologija za ovu fiskalnu godinu iznosi 2,12 milijardi dolara. Dvostruko više nego 2020. kada je izlazio PS5 i 10 puta više nego prošle godine.
Bez da je izbacio ijedan veliki live service hit, Sony se tako nastavlja kladiti na nešto što bi mu možda moglo donijeti uspješnicu poput, primjerice, Fortnitea, Call of Dutyja ili Rocket League. Nikkei dodaje kako se čak 60% cjelovitog budžeta za razvoj igara do 2026. planira usmjeriti ka live serviceu. Sve to sugerira kako su počele užurbane pripreme za budućnost bez Call of Dutyja, koji na PlayStation konzolama svake godine tradicionalno generira najveće prihode, a uskoro će upasti u ruke najvećeg rivala.