Spider-Man film zaslužan je za Miles Moralesov povratak na vrhove ljestvica najprodavanijih igara

Globalna popularnost Spider-Man: No Way Home filma, po zaradi jednog od najuspješnijih filmova u povijesti, imala je golemi utjecaj na prodaju Miles Moralesa, više od godinu dana stare Spider-Man igre.

Otkriva to analitičar @Benji-Sales, koji javlja kako je u prosincu Spider-Man: Miles Morales skočio na drugo mjesto najprodavanijih PS5 igara na PSN-u u SAD-u te na četvrto mjesto u Europi. Popularnost filma pogurala je Miles Moralesa i ispred Call of Duty: Vanguarda, nove CoD igre koja tradicionalno osvaja vrhove ljestvica u blagdanskim sezonama.

Kada vidimo kako globalna popularnost jednog medija utječe na drugi, jasna strategija Sonyja da komplimentira filmski/TV sadržaj s igrama. Miles Morales godinu poslije otkrivaju oni koji inače ne igraju igre, a to će se dogoditi i s remasterima Uncharted igara koje će ponovno otkrivati gledatelji Uncharted filma, kao i s remakeom The Last of Usa (još uvijek nije službeno potvrđen) u kombinaciji s HBO-ovom TV serijom.

90% prihoda od AAA naslova stiže u prvom danu ili vikendu prodaje, a čini se da je Sony uspio pronaći način kako pružiti novu mladost starijim igrama te zabilježiti značajniju prodaju i izvan tog perioda.