Square Enix otkriva zašto Dragon Quest IX za Nintendo Switch dolazi kasnije

Razlog je, očekivali ste, tehničke naravi. Ali za to nije u potpunosti kriva arhitektura same konzole, već nešto sasvim drugo.

Kao što znamo već neko vrijeme, zakazani datum izlaska igre Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age je 4.9.2018. za PlayStation 4 i PC. Verzija za Nintendo Switch će kasniti dok 3DS verziju neće uopće pokušati prenijeti za nas zapadnjake. Zašto verzija za Nintendo Switch neće izaći kad i verzija za PlayStation 4?

Square Enixov producent, Hokuto Okamoto, za gaming portal DualShockers je otkrio razlog zašto je tome tako. Dok je Dragon Quest XI bio u izradi, otpočetka su imali u vidu i verziju za Nintendo Switch. Problem je bio taj što Switchev pripadajući Software development kit (skraćeno SDK) nije bio spreman unutar Unreal Engine 4 pokretača, stoga nije bilo mogućnosti pokretanja igre na konzoli. Nakon nekog vremena taj SDK biva implementiran u Unreal Engine 4, ali njegovu noviju verziju nego što je bila verzija Unreal Enginea 4 na kojoj je prvotno napravljena igra. To je značilo da se pokretač morao ažurirati, a ažuriranje donosi često promjene od kojih neke od njih izazivaju probleme.

https://www.youtube.com/watch?v=NdFgFABSkhQ

Svatko tko izrađuje igru u nekom pokretaču svoju igru dovoljno dugo, zna točno o čemu se radi. Ako se igra izrađuje, primjerice, godinu dana, vrlo je izvjesno da će korišteni pokretač doživjeti nekoliko ažuriranja te će u tom periodu doživjeti dovoljno promjena koje će onome koji razvija igru zadati glavobolje. Neki dijelovi koda se više ne koriste ili se mjenjaju pa je potrebno pročešljati sav napisani kod i promjeniti sve što sada izbacuje mrski error, renderiranje je sada drugačije, možda su se neki objekti poremetili i slično. Kod većih ažuriranja se takve stvari mogu dogoditi.

Nešto od toga se zasigurno dogodilo Square Enixu i zbog toga moraju dodatno raditi na optimiziranju igre. Uz to, konzola je hibrid kućne i prijenosne tako da i prilagođavanje tome uzima svoj danak. Hokuto Okamoto je otkrio da će verzija za Nintendo Switch biti bazirana na onoj sa PlayStationa 4 s obzirom da obje konzole podržavaju isti pokretač. Naravno, vizuale će morati optimizirati za snagom slabiji hardver.

Iako DualShockers napominje kako je sljedeća izjava razlog zašto Dragon Quest XI neće izaći za Nintendo 3DS na Zapadu, mi se nebi baš složili da je tome tako. Hokuto Okamoto kaže kako je Dragon Quest XI svojevrsna kulminacija serijala koji nas uveseljava već preko 30 godina. Kako punokrvni nastavak za kućne konzole nije bio u optjecaju ogromnih 13 godina (od Dragon Quest VIII), u Square Enixu su smatrali kako bi bilo najbolje posljednji nastavak ovjekovječit najboljim načinom za pružanje igre fanovima preko mora i oceana. Izdavanjem igre za PlayStation 4 i Steam.

Ajmo biti realni: vjerojatno je u pitanju čista financijska kalkulacija. Sigurno su u Square Enixu na nekom svom internom sastanku zaključili da će više Japanaca kupiti igru za 3DS nego zapadnjaka pa se neće ni truditi s lokalizacijom te verzije. Ako se bolje pogleda, igru napisanu za 3DS imaju, translatirani tekst su vjerojatno već zgotovili i samo bi trebalo utrošiti vremena za implementaciju tog teksta u 3DS verziju. Ako išta, Nintendaši će imati barem jednu verziju. Naposljetku, Switch je prijenosna konzola, samo će biti lišena onih elemenata koje 3DS verzija ima (2D pixelart prikaz i dodatne sitnice).

Kada će Nintendo Switch verzija igre Dragon Quest XI izaći, nije još poznato.

Izvor: DualShockers