Startni ekran Starfielda nema strasti ni ponosa, kaže kreator World of Warcrafta. Bethesda to nije dobro primila

Mark Kern kultna je figura starog Blizzarda. Jedan od kreatora World of Warcrafta te producent Diabla i Starcrafta danas vrijeme krati pisanjem kontroverznih stavova na Twitteru, a njegova posljednja opaska o Starfieldu nije dobro sjela zajednici.

Uz sliku početnog menija za igru Starfield, Kern je pojasnio kako njegov izgled može pružiti dobar uvid o developerima. “Početni zaslon igre može otkriti puno o tome koliko je tim bio užurban i koliko je ponosan na svoj rad. Početni ekran za Starfield ukazuje na prerani izlazak i na premorene zaposlenike, ili samo na tim koji ne mari”, poručio je Kern, kojem se dizajn početnog zaslona očito nije svidio.

U razvoju igre dizajn početnog ekrana obično se definira na samom kraju, pa developeri obično nemaju vremena za isti, pojašnjava Kern. Dodaje da brojni moderni naslovi osvježavaju taj dio igre u kasnijoj zakrpi, a Kern očito smatra da će istu sudbinu dočekati i Starfield.

Kerna su fanovi PlayStationa dočekali kao spasitelja, čija poanta je dočekana kao platforma za daljnje trolanje, a fanovi Xboxa su, očekivano, zauzeli obrambene pozicije. Novinar Windows Centrala Jez Corden etiketirao ga je kao luđaka i klauna, a u raspravu se priključio i jedan od čelnika Bethesde. Pete Hines zamjerio je Kernu manjak profesionalnosti, a početni zaslon je, kaže, dogovoren još prije nekoliko godina.

ffa anketa

Početni zaslon u Starifledu je...

  • Inspirirajuć i maštovit 56%
  • Bezvezan i nekreativan 44%
Hvala ti 🎉

Sve ovo povuklo je globalnu internet raspravu o tome koji koji su najbolji, a koji su najgori početni ekrani u igrama. Uključite se u našu diskusiju ovdje.