Prvi pravi skok s padobranom kakvog poznajemo danas dogodio se 1919. godine. 20-ak godina poslije fiktivnih događaja iz Red Dead Redemptiona 2. Što onda padobran radi u Red Dead Redemptionu 2?
Ništa, jer ne postoji kao predmet u igri. Ali postoji u fileovima, a otkrio je to data miner rollschuh2282 s GTA Foruma. U izvršnoj .exe datoteci PC verzije RDR-a 2 pronađene su reference na fileove s animacijama za padobrane.
Rockstarove igre često u sebi sadrže fileove i reference prošlih ili budućih projekata, najvjerojatnije zbog istog enginea. Tako je Max Payne 3 bio prepun referenci na GTA V koji je izašao godinu poslije.
Odakle padobran onda u Red Dead Redemptionu 2? GTA V je imao padobrane, ali ovo nisu iste datoteke ni reference. Možemo pretpostaviti kako je padobran u RDR2 završio iz GTA VI koji je trenutačno u full razvoju, a o kojem zasad ne znamo ništa konkretno osim onoga što navodno procuri. I sitnica poput ovih, a koja je bitna u kontekstu činjenice kako je RDR2 za PC izdan 2019. godine, što znači kako je već onda GTA VI bio u nekom stupnju produkcije i razvoja. Dovoljnom da se testira skakanje iz padobrana.
Prije dva tjedna pisao sam i o datotekama modernih oružja u Red Dead Redemptionu 2, za koja se također pretpostavlja kako su tu završila iz GTA VI.
Međutim, postoji još jedna mogućnost. Prije samo nekoliko dana internetom je započela kružiti glasina kako je nadolazeća verzija GTA V za next-gen konzole u biti punokrvni remaster u RDR 2 grafičkom pokretaču. To bi značilo kako će GTA V na nove konzole dobiti veće promjene nego što to sada mislimo, pa bi padobran mogao možda biti iz GTA V remastera?
Kako bilo, pred nama su zanimljivi dani, tjedni i mjeseci, a Rockstaru će biti sve teže i teže skrivati detalje vjerojatno najvećeg projekta ikada u gaming industriji.