Take Two Interactive planira uvesti mikrotransakcije u sve buduće igre

Ponavljajuće korisničko cijeđenje novčanika je ono što čemu teže svi veliki izdavači igara pa ni Take Two Interactive neće biti iznimka.

Take Two Interactive CEO Strauss Zelnick je na konferenciji za svoje investitore objasnio kako industrija igara više toliko ne počiva na prodaji istih već na kontinuiranom korisničkom trošenju (drugim riječima – mikrotransakcijama unutar igre).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Opravdanje leži u tome što takav poslovni model osigurava kontinuiranu uključenost u naslove koji tako postaju dio života gamera. Dovoljno je vidjeti igru Grand Theft Auto V i uključenost igrača u taj naslov koji traje godinama – oni kupe saqdržaj u igri mikrotansakcijama, a Take Two Interactive takvim načinom zaradi ogromne novce. Gotovo polovina svih prihoda leži upravo u tim mikrotransakcijama.

Take Two Interactive ima cilj implementirati takav model kontinuiranog trošenja u sve buduće naslove koje će izdati. Ne mora to uvijek biti online model niti virtualni novac. Bitno je kreirati robustan veliki svijet koji će poticati uključenost igrača, a gdje postoji takva uključenost, postoji i prilika za dodatnu monetizaciju iste.

Ako ste slučajno ljuti ili se čudite takvim odlukama, možete odmah prestati s time. Nije krivnja na Take Twou niti bilo kojem drugom izdavaču. Oni samo rade ono što je u njihovom interesu da zarade što više novaca i budu u što boljem financijskom stanju. Problem su igrači kojima to očito paše odnosno tiha većina koja prihvaća mikrotransakcije. Dodatni problem iz toga može nastati je taj da u budućnosti će se igre namjerno raditi na način da igrače “prisile” na izvlačenje dodatnog novca – još žešći pay to win model, namjerno sakaćenje igre i izostavljanje sadržaja kojeg treba dodatno platiti. Već svjedočimo nekim primjerima takvih poslovnih praksi, ali ne treba čuditi ako će toga biti sve više i više.