The Callisto Protocol podbacio je u prodaji, ulagači su očekivali više. Možda ipak previše?

Osim što je po izlasku imao tehničkih problema, The Callisto Protocol nije bio loša igra. Dapače, mi smo ga u recenziji preporučili fanovima žanra, našeg Sandija (@sandidam) oduševila je atmosfera, ali igra nije uspjela ostvariti komercijalni uspjeh.

Krafton je debitantski projekt Glenn Schofieldovog Striking Distance studija financirao na lovorikama PUBG-a. Kako piše korejski MK-Odyssey, u The Callisto Protocol kroz tri godine razvoja uloženo je 162 milijuna dolara, interno su ga nazivali 4-A naslovom, planiralo se prodati 5 milijuna kopija, međutim, ostvareno je tek oko 2 milijuna.

Sve to utjecalo je na dionice Kraftona na domaćoj burzi koje su u padu, ali ne suviše kritično, poslovanje južnokorejske kompanije nije dovedeno u pitanje. Što na “velikim” platformama, što na mobitelima, naslove iz PUBG univerzuma na dnevnoj bazi igraju milijuni igrača, a Krafton će nastaviti tražiti nešto što će potencijalno ostvariti killer status. Callisto Protocol očito to nije.

Međutim, pravo pitanje je što uopće očekivati od jednog survival horora? Posebno kada je to novi IP novog studija? Resident Evil Village je kao etablirano ime gaming industrije ostvario 6 milijuna prodanih primjeraka. Podsjetimo se, na istom je pao i Dead Space 3 koji također nije ispunio slična prodajna očekivanja, a 2013. je to bio etabilirani IP s velikim izdavačem iza sebe. Je li The Callisto Protocol bio osuđen na neuspjeh od samog početka?