Posljednjih godina oglasi za zapošljavanje postali su jedan od glavnih izvora informacija za brojne buduće igre, a jedan takav od Naughty Doga potencijalno otkriva nešto o The Last of Us multiplayer projektu.
Naughty Dog je u potrazi za producentom koji će koordinirati druge producente, voditelje timova i direktore te na taj način usmjeravati razvoj igre u periodu uoči i nakon izlaska. Ono što posebno upada u oko je poželjno iskustvo rada na “AAA, F2P live-service naslovu”.
Podsjećamo, jedini Naughty Dogov multiplayer projekt je The Last of Us i sugerira se da će on biti besplatan za igranje, što definitivno ima smisla. Najuspješniji live service naslovi djeluju po F2P modelu, a još jedno obilježje uspješnih live service naslova je i dostupnost na više platformi.
Na PS5 i PC-ju istovremeno
“Za live service naslove treba vam veliko praćenje i što veći broj igrača odmah prvog dana, stoga bismo s live service igrama mogli izlaziti od prvog dana na obje platforme”, ranije ove jeseni pričao je voditelj PlayStationovih studija Hermen Hulst.
Kada je početkom godine otkrio prvu sliku iz The Last of Us multiplayera, predsjednik Naughty Doga Neil Druckmann otkrio je kako će on biti velik poput svake druge igre.
“Prije nekoliko godina krenuli smo od multiplayer moda za The Last of Us 2, ali zatim je apetit tima narastao i nastala je nova igra”, prepričava Druckmann. “Igra je velika, velika je poput svake druge SP igre koju smo dosad napravili, na neki način čak i veća”, tvrdi. “Ima priču, način na koji je pričamo je unikatan. Ima potpuno novu postavu likova, a radnja se odvija u novom dijelu SAD-a.”