
CD Projekt RED na nedavnom State of Unreal eventu isporučio je prvi ozbiljniji prikaz The Witchera 4. Premda nije bilo konkretnog gamepaya, prezentacija je izazvala ogroman interes, osobito zbog navoda kako je sve izvođeno na običnom PS5 i to s Ray Tracingom u 60 FPS-a.
U razgovoru za Digital Foundry, Charles Tremblay iz CDPR-a potvrdio je kako za razliku od nekada kada je primarna razvojna platforma bio PC, sada su u fokusu konzole. Razvoj za PC, pa skaliranje na konzole nekoć se, kaže, pokazao problematičnim, što se osobito vidjelo na primjeru Cyberpunka 2077.
Glavni cilj je, tvrdi, stabilnih 60 FPS-a na PS5 bez kompromisa u vidu povratka na 30 FPS-a. Međutim, kako kaže, tu nastupa jedna prilična glavobolja, a to je Xbox Series S za kojeg tek trebaju odlučiti kako će na njemu izgledati završni proizvod.
The Witcher 4 zasad nema ni okviran datum izlaska, za koji nagađamo kako prema najoptimističnijem mogućem scenariju neće biti prije 2027., ali ono što je Tremblay u ovom trenutku mogao potvrditi je to kako se u četvorci neće vraćati famoznim fetc questovima.