Tim Schafer ima par savjeta od životne važnosti za indie studije

Tim Schafer, legenda industrije videoigara i osnivač Double Fine, podijelio je par savjeta za sve koji rade u manjim studijima, objasnivši i zašto je izdavanje igara velik kamen spoticanja za mnoge studije.

U iscrpnom intervjuu za Glixel, Schafer se osvrnuo na neke današnje trendove u procesu proizvodnje igara, od kojih je dobar dio osobno iskusio kroz više od 20 godina rada na ovom području. Schafer je izjavio kako ne može dovoljno naglasiti koliko je čin izdavanja igara za indie studije u današnje vrijeme mučan.

„Zaradit ćete više novca na prvom Steam popustu u odnosu na dan izdavanja igre. Jednostavno, najbolje je da se pripremite da taj čarobni dan izdavanja vaše prve igre ne mora biti ujedno i dan koji će promijeniti vaš život na bolje“. Gledajte na to kao na još jednu stepenicu u vašoj karijeri, dok ujedno radite ono što volite i u isto vrijeme polako zarađujete radeći ono što volite“.

Schafer potom navodi vlastiti primjer kako su sa Psychonautsima najviše zaradili u proteklih pet godina, više nego je to bio slučaj u par godina nakon prvotnog izlaska ovog sjajnog platformera.

Double Fine je trenutno u procesu izrade nastavka Psychonautsa, za čiji je razvoj pomoću javnog financiranja zajednice osigurano 3,8 milijuna dolara. No i to nosi svoja ograničenja i izazove, od kojih je jedan rad u okviru samostalno nametnutih rokova.

„U ovom slučaju morate biti sami svoji producenti. Sada više nema izdavača koji bi izjavio da nećete dobiti novac za plaće dok ne postignete postavljene zadatke u određenom roku. Ovaj osjećaj morate stvoriti interno. Svi žele da igra izađe na vrijeme. No, ponekad se lako izgubiti u dizajnerskim odlukama koje će u potpunosti utjecati na vaš trenutni raspored“, zaključuje Schafer.

Ostatak intervjua možete provjeriti na Glixelu, a isti uključuje par edukacijsko-zabavnih priča Tima Schafera, filozofiju koja pokreće Double Fine, kao i pobliži opis zašto su avanturističke igre slične Rubikovoj kocki.