Trebalo je 3 generacije da se Skyrim izvodi u 60 FPS-a na nekom PlayStationu

2011. bilo je čudo da se uopće izvodi na PlayStationu 3, 5 godina kasnije u Special Editionu bio je zaključan na 30 FPS-a, a samo 10 godina poslije, Skyrim se konačno na nekoj PlayStation konzoli izvodi u 60 FPS-a.

Pokazala su to prva testiranja Anniversary Editiona, koji ne donosi posebne grafičke novine, ali je zato zacementiran na 60 FPS-a u 4K rezoluciji. Slično se izvodi i na Xbox Series X. Obje konzole vjerojatno su sposobne gurati i na više, međutim, engine je takav da se i na PC-ju kod svega većeg od 60 FPS-a narušava fizika.

Anniversary Edition sam po sebi ne donosi naročite promjene. Tehnička nadogradnja besplatna je za sve vlasnike Special Editiona iz 2016., a ako nadoplatite još 20 eura dobit ćete pristup 300-ak modova, od kojih neki donose nove questove, ali i mogućnosti poput pecanja, survival modea i drugih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa