U Starfieldu nećete moći ostati bez goriva, ima 4 puta više dijaloga od Skyrima, a otkriveni su i prvi traitovi

Uoči izlaska Starfielda početkom iduće godine Bethesda je pokrenula novi serijal videa koji bi trebali dodatno razjasniti ovaj još uvijek misteriozan naslov tvoraca The Elder Scrollsa i Fallouta.

Osim prostorno s preko 1000 planeta, Starfield će u još jednom aspektu nadmašiti sve ostale. I to po pitanju priče i dijaloga. Scenaristi su premašili preko 250 tisuća linija teksta, otkriva Todd Howard, a čisto za usporedbu, Fallout 4 imao ih je 111 tisuća, a Skyrim kao globalni pojam tek njih 60 tisuća.

Jedna sitnica razočarala je Sci-Fi fanove koji u Starfieldu vide golemi potencijal za istinski role play. Naime, developeri su odustali od ideje potrošnje goriva u svemiru, kažu da to nije zabavno, pa su umjesto brojanja goriva u nekoj mjernoj jedinici odlučili ga limitirati, primjerice, do lokacije. U praksi se neće moći dogoditi da ostanete bez goriva između dva planeta.

Howard je otkrio i neke zanimljive traitove, svaki od njih s pozitivnim i negativnim posljedicama:

Sve nabrojane traitove moći ćete promijeniti kroz aktivnosti unutar igre. Primjerice, ako na početku izaberete neki koji vam se ne sviđa, ne morate resetirati igru. Postojat će questovi i aktivnosti putem kojih ćete na neki način moći utjecati na njih.

Starfield koji je s kraja ove godine odgođen na početak igre još uvijek nema specificiran datum izlaska. Negdje u prvim mjesecima 2023. igrat ćemo ga na PC-ju i Xboxu, a budući da je kupio Bethesdu za 7,5 milijardi dolara, Microsoft koji je do nedavno agitirao prema stavu da su ekskluzive loše za gaming industriju je odlučio da Bethesdine igre više neće izlaziti na PlayStationu.