“Ubojica Minecrafta” Hytale nakon 10 godina razvoja otkazan, studio zatvara vrata

Nakon gotovo desetljeća razvoja, ambiciozni sandbox projekt Hytale je službeno otkazan, a studio Hypixel Studios započinje proces zatvaranja svojih operacija. Vijest je potvrđena u dirljivom priopćenju objavljenom na službenoj stranici studija.

Hytale je trebao biti spoj RPG elemenata, Minecraftovske sandbox mehanike i mini-igara po uzoru na iznimno uspješan Hypixel server koji je od 2013. posjetilo više od 18 milijuna igrača. Projekt je dobio značajnu podršku i investiciju od Riot Gamesa, koji je studio naposljetku i kupio 2020. godine.

Hytale - Announcement Trailer

“Ovo nije ishod koji smo željeli, ni mi ni Riot,” stoji u izjavi. “Godinama smo pokušavali pronaći pravi put, ali postalo je jasno da ne možemo isporučiti Hytale onako kako smo zamislili – bez kompromisa koji bi uništili ono što je igru činilo posebnom.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tehničke ambicije projekta s godinama su postajale sve veće, a iako je igra prošla kroz potpunu promjenu enginea, razvoj je i dalje kaskao za vizijom. Pokušaji smanjenja opsega, redefiniranja vremenskih okvira i traženja investitora nisu dali rezultate, a Riot je u konačnici obustavio daljnje financiranje.

Stotinjak developera dobit će, kako kažu, “velikodušne otpremnine” i pomoć u pronalaženju idućeg posla. A što se tiče originalnog Hypixel servera u Minecraftu, on nastavlja postojati i dalje budući da je i dosad djelovao neovisno o studiju.