Umjesto XP-a i drugih RPG elemenata, priča u Assassin’s Creed Mirageu bit će linearna

Smrtonosan, snalažljiv i s kompleksnom osobnosti, Basim je točno onakav protagonist kakav je potreban Assassin’s Creed serijalu. Baš zbog toga, poručuje Ubisoft u novom traileru za Mirage, novi Assassin’s Creed bit će vođen pričom više nego što je to bilo posljednjih nekoliko naslova u serijalu.

Basim to zaslužuje, kažu, pa će umjesto XP-a i grananja, priča i njezin razvoj biti linearnog tipa. Fanovi će prepoznati puno toga i pronaći konekcije s nekim drugim igrama u serijalu, a kako Mirage za 12 godina prethodi događajima u Valhalli, u igri se Basim tek formira kao lik. Što znači da ćete u Mirageu moći uživati kao u zasebnom iskustvu bez da ste igrali prethodne Assassin’s Creed naslove.

Odabirom skinova za Basima Mirage poštuje korijene serijala.

Dok propituje sam sebe, svoju sudbinu i pripadnost te tumači koncept slobode, ključna petlja razvoja priče u Mirageu odnosi se na Basimov balans između bratstva i starih prijatelja. Mirage će ispratiti njegov put od običnog naučnika do iskusnog Eivorovog mentora i sve se doima kako će ovo Assassin’s Creed iskustvo zadovoljiti veliku većinu fanova, kako onih starih, tako i novih.

Assassin’s Creed Mirage zakazan je za 12. 10. za PC, XSX/S i PS5.