Upoznajte Iron Harvest, RTS smješten u alternativnu stvarnost pun robota i zakopanog oružja

Uobičajena žetva je totalno out. Sada je in žetva željeza ilitiga oružja, streljiva i sličnog – svega što je ostalo zakopano nakon Prvog Svjetskog Rata.

Ne baš pretjerano poznati njemački razvojni studio King Art Games, koji iza sebe ima ponešto strategija i point & click avantura od kojih je najpoznatiji remake Black Mirrora, radi na igri pomalo posrnulog žanra. Da, radi se strategijama u realnom (stvarnom) vremenu ilitiga RTS-ima. Kako bi pokazali da misle ozbiljno, propitkivali su igrače kakav bi RTS željeli da naprave, odnosno na što da se fokusiraju prilikom izrade jedne RTS igre. RTS fanovi su odgovorili kako favoriziraju dobre pametne taktičke elemente umjesto akcije, igračevu slobodu umjesto skriptiranih događaja i jaku singleplayer kampanju umjesto mrskih mikrotransakcija.

Tako nastaje RTS igra pod nazivom Iron Harvest. Ne radi se o klasičnoj žetvi, primjerice, kukuruza, već specifičnijoj žetvi željezarije posute po tlu. Igra je smještena u 20-te godine prošlog stoljeća, ali ne u stvarnosti kakvu su naši preci doživjeli već fikcionalnoj. Prvi Svjetski Rat, odnosno Great War, je završio prije par godina, Umjesto žetve žitarica, ljudi triju fiktivnih zemalja sa ponešto izmjenjenim imenima (Saxony Empire, Polania Republic i Rusviet – totalno možete pogoditi na koje to države i carstva aludiraju) ubiru “ostatke rata” u obliku oružja, metaka, streljiva, dijelova oružja, eksploziva i slično pokušavajući steći nešto bogatstva prodajom. Osim farmera tu su prisutni i glomazni željezni roboti pogonjeni parnim strojem i dizel motorima koji dime sve u 16. Neke tajne sile žele destabilizirati Europu, baciti svijet na koljena i imati totalnu dominaciju. Očito je mir precijenjen.

https://www.youtube.com/watch?v=cqdR7ZhRd7c

Iron Harvest tako nudi 3 singleplayer kampanje s 21 misijom, igranje s 9 heroja, preko 40 grupacija podijeljenih u 3 gore spomenute zemlje. Da nije sve samo za jednog igrača, nudit će se i kooperativno igranje skirmish mečeva, kao što će biti i kompetitivni multiplayer (sezonci i rangirani mečevi). To sve ovisi o prikupljenim novcima u Kickstarter kampanji. Da, mrska Kickstarter kampanja koja je za King Art Games bila uspješna jer u svega par dana su skupili inicijalno traženi iznos. Uz to se diče sa dosada 3 uspješno izvedene Kickstarter kampanje pa bi to trebala biti svojevrsna garancija da će i Iron Harvest ugledati svjetlo dana. Također, King Art Games neće ništa dodavati osim strogo onog što su rekli da će biti u igri. Dakle, neće biti usputnog proširivanja igre u hodu i gubljenja fokusa kao kod nekih projekata koji su izvisili ili su na “vječnom” čekanju. Dobra odluka, ako nas pitate. U trenutku pisanja teksta prikupljeno je preko $570 000 od strane 7400 podržavatelja.

Hoće li Iron Harvest uspjeti revitalizirati pomalo posrnuli žanr koji više nije toliko popularan kao nekad, ostaje za vidjeti. Zasada sve djeluje obećavajuće, a igra je trenutno zakazana za izlazak u prosincu 2019. godine za PC, PlayStation 4 i Xbox One.