Vijesti

Vrijednost Nintenda se udvostručila zahvaljujući Pokemon Go igri

Nintendo je prestigao Sony. Fanboyi se ponovno priključuju na aparate.

Ludnica zvana Pokemon Go i dalje ne jenjava što uvelike pomaže rastu vrijednosti Nintenda. Kompanija čije su cjelokupne zarade bile manje nego zarade PlayStation networka, doživjela je rast od više od 100% čime postaje najveća tech kompanija u Japanu. Trenutno vrijednost Nintenda iznosi 4,5 trilijuna jena odnosno 32 milijarde funti dok Sony vrijedi 4,09 trilijuna jena odnosno 29 milijardi funti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Apetit investitora za Nintendovim dionicama ne jenjava, a tu činjenicu potkrijepljuje to da dionice sudjeluju u oko 25% svih trgovanja na Tokyo Stock Exchange. Da je sada idealno vrijeme za iskoristiti priliku za poboljšanje poslovanja tvrtki govori činjenica da sve tvrtke koje se u nekom obliku bave Pokemonima bilježe rast u poslovanju. Barem u Japanu. McDonalds Japan prodajući Pokemon figurice uz Happy Meal bilježi rast od 5%, a First Baking nudeći Pokemon kruh i iskazuje rast od 18%.

Iako je Pokemon Go dostupan u 35 zemalja diljem svijeta, ironično je da još nije dostupan u Japanu. Opravdanje za to leži u problemima sa serverima, pa kad to riješe, možemo očekivati zaluđenost igrom nulte kategorije (poznajući Japance i njihov fanatizam Pokemonima) i rast vrijednosti dionica Nintenda još i više.

Igra

Povezano