Nintendo je prestigao Sony. Fanboyi se ponovno priključuju na aparate.
Ludnica zvana Pokemon Go i dalje ne jenjava što uvelike pomaže rastu vrijednosti Nintenda. Kompanija čije su cjelokupne zarade bile manje nego zarade PlayStation networka, doživjela je rast od više od 100% čime postaje najveća tech kompanija u Japanu. Trenutno vrijednost Nintenda iznosi 4,5 trilijuna jena odnosno 32 milijarde funti dok Sony vrijedi 4,09 trilijuna jena odnosno 29 milijardi funti.
Apetit investitora za Nintendovim dionicama ne jenjava, a tu činjenicu potkrijepljuje to da dionice sudjeluju u oko 25% svih trgovanja na Tokyo Stock Exchange. Da je sada idealno vrijeme za iskoristiti priliku za poboljšanje poslovanja tvrtki govori činjenica da sve tvrtke koje se u nekom obliku bave Pokemonima bilježe rast u poslovanju. Barem u Japanu. McDonalds Japan prodajući Pokemon figurice uz Happy Meal bilježi rast od 5%, a First Baking nudeći Pokemon kruh i iskazuje rast od 18%.
Iako je Pokemon Go dostupan u 35 zemalja diljem svijeta, ironično je da još nije dostupan u Japanu. Opravdanje za to leži u problemima sa serverima, pa kad to riješe, možemo očekivati zaluđenost igrom nulte kategorije (poznajući Japance i njihov fanatizam Pokemonima) i rast vrijednosti dionica Nintenda još i više.