Witcher 3: Blood and Wine dobio grafička poboljšanja

Ekspanzija je razvijana kao zasebna igra u svakom segmentu.

The Witcher 3: Wild Hunt je izašao 19. svibnja prošle godine i netom nakon izlaska, podigao veliku prašinu oko grafičke prezentacije, jer je jedan dio zajednice smatrao kako je igra doživjela rezanje prikaza zbog performansi i zbog paralelnog razvoja za konzole. Međutim, ispostavilo se kako je zbog tehničkih problema igra dobila potpuno novi sustav osvjetljenja i nešto kraći prikaz detalja na određenoj udaljenosti od objekata. Ostali elementi poput tekstura, geometrije ili fizike su ostali na jednakom nivou kao i prilikom prvotnog prikaza.

CD Projekt RED je već bio najavio dvije ekspanzije, te mogućnost grafičkog napretka nakon prve, a kako je čekanju došao kraj, ispostavilo se da je najava ispunjenja, jer Blood and Wine izgleda apsolutno prekrasno. Jedan od glavnih dizajnera okoliša, Len de Gracia, je izjavio za Eurogamer.net kako je ekspanzija grafički napredak osnovne igre, te da su implementirali metode kojih nije bilo u Wild Huntu, što je dovelo do još detaljnijeg prikaza tekstura prilikom približavanja kamere objektima.

Gracia je rekao kako je preko 80% ili čak 90% objekata u okolišu potpuno novo, odnosno iznova izmodelirano. Primjerice, tržnica u Blood and Wine ima čak 20 puta više povrća nego ona u Wild Huntu, što samo pokazuje koliko su ovaj put željeli pomaknuti granice.
Toussaint je u potpunosti drugačija regija od Velena, Novigrada ili Skelligea. Korištena je drugačija vegetacija, drugačije osvjetljenje, novi objekti, rekviziti, nova arhitektura, a ako igrač i naleti na nešto korišteno u Wild Huntu, to će biti dobro maskirano i praktički novo.

{gallery}baw{/gallery}

Toussaint je kao zasebna regija omogućio CDPRu ovakav pristup razvoju i praktički plasiranje zasebne igre, koja ima vlastitu optimizaciju i implementirane metode razvoja. Već sada su ljudi iz poljskog studija potvrdili kako ciljaju na stabilnih 30 sličica po sekundi na konzolama i kako će to biti najvjerojatnije ostvarivo, jer ekspanzija nema nikakvih dodirnih točaka sa Wild Huntom, što se tiče tehničke strane. Međutim, nisu isključili mogućnost redizajniranja i optimiziranja Wild Hunta na sličan način, u neko buduće vrijeme, kako bi igra dobila na performansama i grafičkom prikazu.

Blood and Wine izlazi 31. svibnja, a trenutna cijena ekspanzije na servisu GOG je 15.59 €. Ovo je zadnja avantura našeg Geralta i vjerojatno zadnja Witcher igra, nakon koje se CD Projekt RED posvećuje razvoju Cyberpunka 2077.