Gothic Remake – ekskluzivna prezentacija na Gamescomu

Na ovogodišnjem Gamescomu dobili smo 45-minutnu ekskluzivnu prezentaciju Gothic Remakea, u kojoj su sudjelovali glavni direktor igre, direktor glazbe i zvuka (koji je radio i na originalu), te combat developer.

Vjernost originalu i proširenje priče

Remake se razvija s jasnim ciljem – zadovoljiti dugogodišnje fanove serijala, ali i približiti igru novoj publici. Podsjetimo, priča originalnog Gothica iz 2001. nastala je u posljednjih devet mjeseci razvoja igre, što je ostavilo mnogo narativnih rupa i nedovršenih dijelova priče. U remakeu je taj dio značajno proširen:

Gameplay i mehanike

Tijekom prezentacije prikazana su tri različita načina igranja te nova svojstva kaciga, odjeće i oružja. Najzanimljiviji trenutak bio je kada se glavni lik pretvorio u vuka:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Borba ostaje opasna i zahtjevna, baš kao u originalu.

Dinamičan svijet

Poseban naglasak stavljen je na dnevni ciklus i vremenske uvjete:

Ova dinamika nije potpuno nova — originalni Gothic već je tada bio ispred svoga vremena s ponašanjem NPC-eva u skladu s vremenom dana — ali je sada sve to značajno prošireno i nadograđeno.

Audiovizualni dojam

Grafički, razlika između starog i novog je drastična. U prezentaciji su pokazali izravne usporedbe modela i okoliša, a rezultat je praktički nova igra koja i dalje odiše prepoznatljivom gotičkom atmosferom. Glazbeni direktor potvrdio je da se vraćaju mnogi motivi iz originala, uz potpuno nove skladbe i modernizirani zvučni dizajn.

Gothic Remake se razvija kao vjerni, ali i prošireni hommage jednom od najutjecajnijih akcijskih RPG-ova s početka 2000-ih. Izlazak je planiran za prvi dio 2026. godine.