Igrali smo For Honor betu i nije dobro završilo!

Što nam to Ubisoft priprema ovaj put?

Konačno je stigla beta verzija For Honora, a da budem potpuno iskren, nisam ni mislio da ću imati prilike zaigrati ovaj naslov. Međutim, zahvaljujući brzoj reakciji kolege iz redakcije, stigao je kod za betu, a sljedeću seriju brojeva Eurojackpota će upravo on birati. Nakon što sam preuzeo 18 GB igre, čekalo me dodatnih 2 GB ažuriranja jer je Ubisoft odlučio iz nekog razloga odvojiti te dvije stvari. Upravo je trajanje preuzimanja i ažuriranja trajalo duže nego svladavanje osnovne mehanike igranja i zabave koju mi je pružio ovaj naslov u beta verziji.

Na samom početku igra nudi odabir 3 klase, a to su Vikinzi, Samuraji i Vitezi. Naravno da sam pod utjecajem svoje bradurine, hladnoće u zemlji i karizme Travisa Fimmela u seriji odabrao Vikinge. Nakon toga slijedi kreiranje vlastitog znaka gdje se odabire oblik štita, izgled njegovog ruba, te određeni slojevi boja i crteža koje se može ručno pozicionirati.

Igra na početku nudi trening kako bi se igrač upoznao s kontrolama i osnovama borbe. Betu sam igrao na PC platformi, ali na Xbox kontroleru jer mi je osobno puno lakše upravljati likom na taj način, a i stotine sati u Witcheru 3 i Souls igrama su učinile svoje. I što me je trening For Honora naučio? Naučio me da je igra iznimno jednostavna i plitka. Prvo i osnovno, morate naciljati protivnika kako biste mogli izvoditi precizne napade. U tom stavu oružje možete premještati s lijeve na desnu ruku ili pozicionirati oružje iznad glave, te na taj način izvoditi brze i teške napade. Isto tako, morate pratiti kako vaš protivnik drži oružje, kako biste se mogli obraniti od njegovih udaraca i napada. Tu je i klasično izbjegavanje udaraca brzim micanjem u stranu, izvedbom koluta na zemlji ili paničnim trčanjem od protivnika što je vrlo efektivna metoda, jer protivnik onda mora spustiti gard i krenuti za vama. U slučaju da nikako ne možete probiti obrambeni stav neprijatelja, onda postoji izvedba riposte napada, gdje agresivnim udarcem razbijete njegov gard i izvedete brzi napad oružjem ili rukama bacite neprijatelja na pod poput MMA borca. Mogu se izvoditi i specijalni combo potezi i to je otprilike to što igra nudi u najvažnijem njenom segmentu, a to je borba.

https://www.youtube.com/watch?v=u7Wwy6E50vM

Odlično, trening je završio i krećem na multiplayer, koji je ujedno sama srž For Honora. I onda počinju problemi jer se Ubisoft očito nije ni potrudio pripremiti za beta testiranje! Od svih modova igranja, jedino je borba 1 na 1 radila, te sam jedino taj mod isprobao i igrao, što protiv botova, što protiv ostalih igrača. Client – server komunikacija je u potpunosti zakazala, digitalni servis Uplay je postao trom od trenutka kada je započelo beta testiranje, tako da je otpalo i igranje s prijateljima, 2v2 Brawl i 4v4 Dominion mod igranja nisam mogao ni pokrenuti jer matchmaking uopće nije radio.

Poruka koju sam previše puta vidio!

Treba napomenuti da svaka od ponuđenih klasa posjeduje i specijalne vještine koje se mora zaraditi na bojištu kako bi ih igrač mogao aktivirati, poput liječenja suboraca ili primjerice bacanja zapaljivih projektila. Nakon svake borbe mogu se osvojiti XP bodovi koji služe za unaprjeđenje lika, potrebni resursi za kupovinu ili određeni komadi opreme kojom možete dodatno opremiti vašeg borca. Isto tako, svaki komad opreme možete unaprjeđivati ili izmijeniti vizualno – jer izgled je najvažniji na bojištu. Možete odabrati i način na koji želite dokrajčiti već svladanog protivnika, a zgodna je mogućnost zadavanja dnevnih i tjednih zadataka koje morate obaviti u određenom vremenu kako biste zaradili dodatne bodove.

Pravi ratnik drži do svog izgleda.

For Honor ima potencijala, posjeduje materijala kako bi postao prava multiplayer poslastica za ljubitelje mača i štita. Međutim, ako se po jutru dan poznaje, onda Ubisoft ne ulijeva neku nadu u završni proizvod. Konačan sud o beti ne mogu u potpunosti donijeti jer nisam bio u mogućnosti iskušati modove igranja u kojima je važna suradnja s ostalim igračima, u kojima se može primijeniti određena taktika i u kojima se može osjetiti koliko je igra kompleksna ili zabavna. Hvala, Ubisofte, na još jednom fijasku!