Igrali smo Pragmatu: Kojima u svemiru

Najbolje bih ovu igru opisao dosjetkom – „Kojima u svemiru“. Već od prvih minuta podsjetila me na Death Stranding, ponajviše zbog naglaska na tehnologiju, gadgete i futurističku opremu.

Demo koji smo igrali na Gamescomu nas je smjestio na neimenovani planet, dok je glavni cilj lika jasan – pronaći put natrag na Zemlju. Atmosfera je melankolična, hladna i prožeta osjećajem izolacije, što je dodatno naglašeno vizualnim stilom i tehničkim detaljima okoliša.

Lik Pragmate i gameplay mehanike

Odmah na početku pojavljuje se djevojčica Pragmata, koja već u prve dvije minute pokazuje da posjeduje tehnologiju kojom bez problema onesposobljava robote na način na koji moje oružje nije moglo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova mehanika je zanimljiva, ali već nakon 20 minuta osjetio sam bojazan da bi mogla postati repetitivna, ako ne dobijemo dovoljno varijacija i slojevitosti.

Boss bitka

Na kraju demo-a čekala nas je boss borba koja je bila puno dinamičnija.

Ovaj trenutak je pokazao potencijal igre – ako se taj balans zadrži, Pragmata bi mogla ponuditi uzbudljiv miks akcije i zagonetki.

Demo mi je ostavio dojam intrigantnog, ali i pomalo opreznog iskustva. S jedne strane, igra izgleda i zvuči fantastično, a mehanika povezivanja pucanja i zagonetki je originalna. S druge, postoji rizik da repetitivnost oslabi ukupni dojam.

Unatoč tome, Pragmata me zaintrigirala i definitivno želim čuti više o ovom naslovu. Prema trenutnim informacijama, izlazak se očekuje 2026. godine.