Igrali smo Watch Dogs 2 iza zatvorenih vrata

Od jačih izdavača igara, na Reboot Infogameru našao se i Ubisoft, a FFA je pozvan da iza zatvorenih vrata isproba punu verziju igre.

Na centralnom mjestu “glavnog” paviljona igrači imaju mogućnost iz prve ruke isprobati For Honor, Steep i South Park: The Fractured But Whole. Uz ta tri potencijalna hita, redakcija FFA pozvana je od strane susretljivog PR managera iza zatvorenih vrata isprobati Watch Dogs 2. Radilo se o verziji igre staroj 5-6 tjedana koja je nešto najbliže finalnom proizvodu. Napomenimo kako je igra testirana na običnoj PlayStation 4 konzoli. Odmah na početku također je potrebno spomenuti da su uvjeti za igranje bili daleko od idealnih jer je prostorija s dvije konzole (točnije, radilo se o ograđenom prostoru) bila smještena gotovo ispred glavne pozornice na kojoj se odvijao “giveaway”, pa su glasan razglas i urlajući fanovi u većoj mjeri utjecali na sam doživljaj igre.

Samo isprobavanje trajalo je nepunih sat vremena, a dobili smo priliku odigrati početnu “tutorial” misiju i prozujati otvorenim svijetom San Francisca. Sadržaj prve misije, naravno, nećemo otkrivati, samo ćemo reći da glavni lik, Marcus, mora provaliti u zgradu i hakirati jedan od servera. Iako smo na korištenje dobili slušalice, iz već navedenog razloga nismo mogli čuti glas naratora, pa smo bili prisiljeni shvatiti kontrole metodom pokušaja i pogrešaka. No, penjanje, hakiranje instalacija i korištenje dva oružja, “tasera” za onesposobljavanje neprijatelja i biljarske kugle pričvršćene na nekakvo uže (ovo više zvuči kao oružje prikladno Stevenu Seagalu, a ne hakeru) su nam ipak prilično poznate iz prve igre, kao i ostalih sličnih igara. Ipak, zbog prilične pozadinske buke, mogli smo zaboraviti na stealth pristup u prvoj misiji, pa smo je odigrali na “ho-ruk”, brzim hakiranjem servera i još bržim bijegom. Šteta, jer nam se čini kako bi upravo stealth pristup mogao biti zabavniji način prolaska misije.

Prizor na samom početku igre zbilja izgleda atraktivno. Totalna suprotnost od prve igre.

Nakon podulje uvodne animacije, igra nas baca u otvoreni svijet San Francisca sa zadatkom da si kupimo oblekicu. Znači tipični GTA-ovski uvod u misiju. Plaža s koje krećemo u igru je okupana suncem. Boje, puno njih! Sve je detaljnije od prvog djela, svijet je življi i to je još jedna stvar koja nas je odmah podsjetila na posljednji GTA. Što je naravno kompliment. Grafički zaista nemamo prigovora, igra izgleda prilično bolje od “jedinice”, a framerate je bio stabilan čak i u scenama s puno akcije na ekranu. A bilo ih je.

No vratimo se na sam tijek našeg igranja. Kupovinu obleke smo, ograničeni vremenom, naravno, zanemarili, pa smo se odlučili s periferije što prije stići do centra San Francisca. Vadimo mobitel, preuzimamo aplikaciju s mapom što bi bio pandan recimo Google mapsima. Prilično zgodan detalj. Provala u prvi automobil otkriva još jedan bitni napredak u Watch Dogs 2. Naime, vozni model iz jedinice je prilično unaprijeđen, handling dopušta uživanje u vožnji i konačno u WD igri imamo osjećaj da nas auto sluša. Jedna od najvećih zamjerki iz prvog djela je bio upravo vozni model, stoga nam je drago vidjeti poboljšanja i na ovom aspektu.

U pokušaju da upijemo ljepote otvorenog svijeta San Francisca slučajno gazimo pješaka taman pokraj parkiranog policijskog automobila. Rezultat je potjera tijekom koje mijenjamo dva-tri automobila i jedan motor i baš tu dolazi do izražaja poboljšani vozni model. U vožnji mobitelom hakiramo sve što stignemo. Ok, crveno svjetlo na semaforu nije zaustavilo policiju, ali je poslužilo dizanje stupića na cesti i eksplozije šahtova koji usred ceste ostavljaju ogromnu rupetinu. Dakle, načini hakiranja iz automobila su prilično slični onima iz prvog djela. No, žitelje San Francisca na ulicama je moguće hakirati na više načina. Spomenimo samo slučaj kada smo bili prilično zločesti, pa smo jednom nedužnom građaninu “prišili” kazneno djelo u dosje, alarmirana je policija koja ga je zatim prilično agresivno napala, i naravno, eliminirala. Prilično zabavno moramo priznati.

Vožnja je samo jedan od aspekata koji su drastično poboljšani.

Preko znamenitog Golden Gate Bridgea napokon smo stigli u San Francisco. Grad je prilično uvjerljivo dizajniran, a prava je šteta da smo bili vremenski ograničeni i nismo uspjeli vidjeti što sve nudi. Bilo je premalo vremena da nabavimo i neko konkretno oružje (osim već spomenutog tazera i biljarske kugle) ili gadget.

Dakle, u naših otprilike sat vremena igranja vidljiv je napredak na više polja. Kako na pitanju prezentacije, tako i po pitanju izvođenja i gameplaya. Ipak, bilo je to nedovoljno vremena kako bismo složili bilo kakve konkretnije dojmove, stoga će te za takve dojmove trebati pričekati na našu recenziju. Nažalost, zbog prilično komičnoga slijeda događaja nemamo vam za ponuditi video gameplay našeg igranja. Watch Dogs 2 stiže 15. studenog na PC, PS4 i Xbox One, a što sve donosi pročitajte u našoj najavi.