Igramo Destiny 2: Kampanja prepuna frenetičnog napucavanja i epske akcije

Da, i to je moguće. Destiny ima priču!

Svi već znamo sve o tome koliko je originalni Destiny imao lošu priču, mnogi će reći i nepostojeću, iako je Bungie izgradio dosta kompleksan svijet, no to ste nažalost mogli saznati samo izvan igre preko Grimoire kartica. Svijet je od početka bio dosta zanimljiv, i ako išta, prva igra je bar poslužila kao dobar setup da predstavi igračima svijet i hrpu likova.

Developeri su polako kroz ekspanzije radili na priči, pogotovo u Taken King ekspanziji, no poznavajući Bungie svi smo znali da mogu bolje. Puno bolje. Ipak je to studio koji nam je donio nezaboravni Halo serijal. Dobre vijesti su te da Destiny konačno ima priču! Pravu priču kakvu su fanovi čekali.

Vanguard ekipa

Odmah ću vam reći da neću ništa spojlati tako da možete na miru čitati. I to je važno, budući da je sama kampanja prepuna epskih scena koje morate doživjeti iz prve ruke. Vidi se da je Bungie odlučio opet prezentirati dobru priču i dosta je kvalitetno prezentirana. Sam koncept igre je svijet bez lighta i to je dosta dobro odrađeno. Kako se to odnosi na samog igrača ostavljam vam da sami oktrijete nakon uvodne scene s obzirom da je dobro izvedeno i ima velikog utjecaja na samu priču. Generalno, priča nije ništa posebno na papiru, no dobro je ispričana i to je važno.

Ovakvi prizori su dosta česti.

Radi se o klasičnoj priči za ovakav tip igre, no zahvaljujući odličnom ritmu i dizajnu, sve lijepo klizi i sama igra vuče na igranje. Svima nam dobro poznati Cayde, Ikora i Zavala imaju značajne uloge u priči, a posebno treba pohvaliti i glavnog negativca, Ghaula, koji je uveo dosta dinamike u kampanji. Igra pored hrpe voice-overa ima i detaljne in-game animacije u kojem vidite svog lika, a tu su i posebne CGI animacije za bitne trenutke koje su izuzetno kvalitetno producirane. Konačno ćete saznati više o Traveleru i koliko ta misteriozna kugla iznad grada naših Guardiana znači. Mnogi će reći da priča nije bitna u looter shooterima, no meni je itekako bila važna i drago mi je da je Bungie opet pokazao da zna što radi.

Ghaul je dosta dobro predstavljen kroz posebne cutscene koje pričaju njegovu stranu priče.

Kampanju većinom možete odigrati kooperativno, no zbog priče neke od misija su dostupne samo kao solo. Igru mogu odigrati i solo igrači koje možda ne zanima grindanje i endgame pa ćete tako kroz kampanju bez problema napredovati i sakupljati opremu uz poneki izlet u sporedne misije i ostale aktivnosti. Najveći minus mi je što nema odabira težine i što mi je igra bila prelagana. Naravno, ima nešto težih dijelova, no može se završiti bez problema.

Jako brzo ćete se naći u situaciji da ste veći power level od preporučenog i igra vam neće pružiti previše izazova. Po završetku ćete moći ponovno odigrati određene misije svakog tjedna na Heroic težini, no to je nešto što je odmah trebalo biti u igri prilikom pokretanja misije. Igra sama po sebi ima hrpu PvE sadržaja pa ćete tako i nakon završetka glavnog questa dobiti još planetary questova koji će dodatno razraditi priču. Neke misije imaju i vozila, što je bilo pravo osvježenje.

Halo vibes

Baš se osjeti Bungie feel kroz čitavu igru i u puno scena će vas podsjetiti na brojne Halo igre. To je ono što sam i očekivao u jedinici, ali nisam dobio. Dvojka je prepuna epskih scena, predivnih backdropa na planetima, a sam kraj igre je odlično tempiran i uistinu napet. Igra će vas kroz kampanju provesti kroz sve lokaciju, a za sam kraj vas čeka i poštena boss borba s Ghaulom. Posebno mi je dobra bila predzadnja misija na jednoj posebnoj lokaciji koja će vas oduševiti svojim dizajnom i završnom sekvencom, a isti ritam se nastavlja i u zadnjoj misiji.

Igra tehnički razvaljuje u nekim misijama.

Glasovna izvedba je na visokoj razini, kao i čitava produkcija. Posebno moram pohvaliti soundtrack igre koji je pod vodstom Michaela Salvatorea ispao pravo čudo. Iako više ne radi za Bungie, Martin O’Donnell će uvijek biti legenda Bungijevih igara, no Salvatori nam je itekako pripremio pravo glazbeno čudo. Glazba je za svaku pohvalu i svaka scena je popraćena toliko genijalnom glazbom da je prava uživancija igrati čak i samo zbog toga. Soundtrack je stvarno prva liga i svrstao bih ga među najbolje ove godine.

Well played, Bungie.

Posebno mi se sviđa sam kraj i koliko je svijet Destinyja otvoren za nove avanture, a fanove će sigurno nahajpati scena nakon creditsa koja najavljuje iduću igru ili barem neku od ekspanzija. Kampanja je veliki napredak i ako Bungie ovako nastavi kvalitetno graditi svoj univerzum fanovi Destinyja mogu biti itekako zadovoljni.