Možemo odmah potvrditi da ga nismo riješili iz prve…
Nakon tjedan igranja, koliko nam je Bungie dao za pripremu, u Destiny 2 je stigao i prvi raid! Kao što smo rekli više puta, u Destinyju se moglo uživati i solo, ali daleko najbolji trenuci u igri su bili raidovi. Ne samo zbog fenomenalnog art dizajna i raznih gameplay mehanika, već ponajprije zbog otkrivanja istih s ekipom. Nema ljepšeg osjećaja od pokušavanja i pokušavanja shvaćanja raznih mehanika potrebnih za rješenje jednog segmenta, da bi naposljetku uspješno prošli, srušili bossa i osvojili loot. Naravno, ponekad ima i frustracija i ljutnje i odlazaka iz raida, ali taj osjećaj kad se uspješno riješi je neponovljiv. Svaki igrač je karika u lancu sa svojom ulogom i samo s uspješnom koordinacijom i zalaganjem svih rješenje je nadohvat ruke. Naravno, spretni i iskusni igrači su u prvim raidovima nalazili načine da prijeđu raid solo ili bez oružja ili samo s mačem ili bilo kakve druge lude varijante. Bungie je pokušao u kasnije raidove ukomponirati mehanike koje jednostavno zahtijevaju suradnju svih igrača, ali ljudska dovitljivost je strašna te su ljudi i zadnji raid uspjeli rješavati solo.
Dva sunca na nebu?
Leviathan, čuvaj se
U svakom slučaju, tjedan dana je prošlo, a u igri se na mapi galaksije pojavila i ikona za novi raid pod imenom Leviathan. Naravno, i mi smo se htjeli okušati u novom raidu. Životne obaveze ne dozvoljavaju uvijek dovoljno vremena za igranje koliko bismo htjeli, tako da dosta igrača još nije riješilo ni kampanju, a kamoli da su na levelu dovoljnom za ulazak u raid. Tako da je prvotni problem bio pronalazak još dva igrača za hrabru šestorku. Chat party lijevo, chat party desno, poruka za porukom i tek sat vremena kasnije, šestorka je na okupu. Doduše, opis neće bit predug, jer vam ne želimo spojlati ništa. Kao što smo rekli, najbolje je da iskusite sami.
Impozantna statua.
Dočekuje nas mini animacija i pogled na prekrasan početak raida. Monumentalna mega zgradurina lagano piramidastog oblika, sva u zlatnom sjaju. Na nebu nešto poput dva sunca, iako to sigurno nisu s obzirom da smo u našem solarnom sustavu. Neki od nas vole istraživati, neki razgledavati, neki snimati screenove, a neki bi trčali odmah naprijed i eto prvog problema! No dobro, kompromisi su postignuti i brzo napredujemo dalje. Ulazimo u veliko nenatkriveno početno područje koje prati isti dizajn kao na ulazu. Kombinacija nekih antičkih elemenata, dijelom egipatskih, dijelom rimskih, a sve prožeto poznatom Cabal tematikom i okupano u zlato. Trčkaramo i skakućemo uokolo pokušavajući otkriti mehaniku. Prvi segment smo shvatili relativno brzo, samo je bilo potrebno par puta to odraditi dok se ne uvježbamo. Vrlo dobar početak, djeluje obećavajuće.
Cabal kupalište. Možete li ih zamisliti gole?
Polugoli Cabali u toplicama
Druga faza je bila dosta zamršenija. Čak smo relativno brzo shvatili što se miče, kada se miče, gdje tko treba stajati, koga ubijati itd., ali koordinacija je bila vrlo problematična. Zahtijeva konstantan rad svih igrača, konstatno cikličko mijenjanje pozicija, a po potrebi i neumiranje jer se na taj način sve izuzetno zakomplicira. Nakon što smo riješili prvi dio i te faze, počinje i drugi segment, tako da za rješavanje te cijele faze nije dovoljan taj dio koji smo uvježbali, već dodatno kombiniranje oba segmenta. Pokušaj po pokušaj, neuspjeh po neuspjeh i prošla su već tri sata od kad smo ušli. Neki su već bili umorni, nervozni ili frustrirani pa odlučismo pauzirati i nastaviti idući dan. Ono što smo vidjeli, iskusili i prošli je fantastično i obećaje puno zabave u tjednima koji nadolaze. Leviathan djeluje epski. Art dizajn je svijež, s kombinacijom ljepote, bogatstva i monumentalnosti, a gameplay mehanike djeluju zanimljivo, donekle lako za shvatiti, ali izazovno za uvježbati i disciplinirano koordinariti. Bungie je ponovno uspio!