Igramo Destiny 2: Vatreni okršaji u multiplayeru

Lord Shaxx se i dalje dere kao manijak.

Nakon što smo se raspisali o događajima iz patrola i Strikeova, sada polako završavamo kampanju i uskačemo u PvP borbe u Crucibleu. Danas vam donosim detaljni pogled na PvP, komponentu koja se bitno promijenila u odnosu na original.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvo što ćete primijetiti je to da je PvP više nastrojen za kompetitivno igranje, stoga su svi modeovi srezani na 4v4 borbe. Mnogi će vam reći da je to najbolja stvar budući da su manji modeovi poput Trialsa bili omiljeni među PvP ekipom, no meni i dalje nedostaju veći modeovi s vozilima poput Combined Armsa iz originala. Bilo kako bilo, Destiny 2 multiplayer je tu pa pogledajmo što sve nudi.

Countdown je itekako napet kada u zadnjim trenucima izvučete defuse.

Velike promjene u Crucibleu

Crucible se u Destinyju 2 otvara nakon uvoda igre i pristupate mu putem Directora preko posebne ikone. Akcija je ovoga puta podijeljena u dvije liste pa tako imate Quick Play i Competitive playlistu. Kako stoji u opisima, Quick Play se više fokusira na mape i modeove za opuštanje s ekipom i ne traži visoku razinu komunikacije kao u modeovima u kompetitivnom igranju.

Neke mape i modeovi dostupni su isključivo za pojedinu vrstu PvP playliste pa ćete zbog toga morati birati posebnu playlistu ako hoćete igrati određenu mapu ili mode. Competitive playlista je nastrojena na timsko igranje i komunikaciju pa ćete tu imati priliku zaigrati novi Countdown mode koji je Destinyjeva varijanta za bomb arm & defuse kojeg godinama igramo u ostalim FPS naslovima.

Mercury i dalje rula po dizajnu.

Igra po izlasku ima osam mapa, a PlayStation 4 igrači dobili su godinu dana ekskluzivnosti na devetu mapu pod imenom Retribution. PvP mape su dosta dobro dizajnirane i pokrivaju većinu lokacije iz kampanje, pa čak i planet Merkur koji zasad nije dostupan u glavnoj igri.

Budući da je fokus na 4v4 igranje i same mape su dosta manje zbog čega dosta dobru pašu broju igrača. Igra definitivno traži da se držite s ekipom zbog smanjenog broja igrača, a ono što me iznenadilo je to da je akcija gotovo na svakom koraku. Prvo sam mislio da je 4v4 ipak premalo igrača i da će zbog toga patiti ritam mečeva, no zbog dizajna mapa možete očekivati stalnu akciju.

Sučelje je bitno redizajnirano pa tako u svakom trenutku na vrhu ekrana možete vidjeti tko je od vaših suigrača živ, kao i njihove potklase i stanje supera. Vidi se da Bungie želi progurati taj e-sports dizajn, pa na svakoj lokaciji imate i naziv tog dijela mape kako biste lakše komunicirali sa suigračima gdje se nalazite. Igra u action logu jasno označava kill logove, tko je pokupio special i power municiju, a i jasno možete vidjeti killove sa superima. Sve u svemu, dosta dobro osmišljeno i korisno.

“Let them burn in your light”

Naravno, ovo je samo početak i tek moramo vidjeti kakva će biti meta u oružjima kada igrači dobiju bolji gear pa će se tek onda vidjeti koje klase oružja imaju prednost i kakav će biti balans kojeg će Bungie sigurno mijenjati kroz zakrpe. Kako sam pisao i za betu, najveća mana multiplayera je P2P (ili hibridni serveri kako Bungie poručuje) konekcija koja će sigurno biti problematična.

Zasad ima dosta igrača i generalno je napucavanje dosta dobro, iako nekad bude čudnih situacija. Već sada se mogu primijetiti errori prilikom matchmakinga i u trenutku spajanja na samu mapu pa ostaje za vidjeti koliko će se dobro konekcija držati. Dedicated serveri bi sve ovo riješili i velika je šteta što developeri i izdavač nisu ubacili prave dedicated servere u igru.

Shaxx je stalno nabrijan.

Bungie je za Destiny 2 srezao dosta modeova pa ćete tako u ovoj igri imati priliku zaigrati u pet PvP modeova. Clash je klasični team deathmatch u kojem je cilj eliminirati protivnika dok ne sakupite određen broj killova ili dok vrijeme ne istekne. Control je Destinyjev Domination što znači da morate osvojiti do tri zastave i držati ih u svom posjedu te eliminirati protivnike.

Od novih i napetijih modeova imamo Countdown i Survival. Countdown je bomb arm & defuse u kojem morate postaviti eksploziv, a protivnik ga mora deaktivirati. Survival je napetija verzija Clasha u kojem svaka ekipa po rundi ima samo osam respawna. Ekipa koja prva izgubi svih 8 respawna gubi rundu. Supremacy je Kill Confirmed iz COD igara. Tu je cilj da kad ubijete protivnika pokupite i njegov crest kojeg taj igrač ispusti kako bi ubrojili kill, a ekipa koja sakupi najviše crestova pobjeđuje. PvP je dobar način za leveliranje budući da daje hrpu XP-a, a čak možete dobiti i exotic engrame.

Naravno, Destiny 2 će ponuditi posebne Trialse i Iron Banner modeove, a o tome ćemo svakako pisati na portalu kada budu dostupni.