Najava | Call of Duty: Infinite Wafare vodi nas u svemir u obranu Zemlje

Je li put među zvijezde pravi put za serijal?

Već je trinaest godina prošlo otkad je Call of Duty ugledao svjetlo dana i postao jedno od najpoznatijih imena video igara. 29. listopada 2003. Infinity Ward izdao je prvi dio franšize koji je odmah postigao uspjeh. Igru je krasila napeta kampanja smještena usred Drugog svjetskog rata, a multiplayer je bio zarazan, brz i zabavan. Nakon premijere serijala, još su dva nastavka imala ulogu u revoluciji online pucačina. Riječ je naravno o Call of Dutyju 2 te četvrtom nastavku, Modern Warfare, koji je prešao iz prošlosti u sadašnjost.

Nakon povijesnog uspjeha četvorke, počinje lagani pad u kvaliteti te manjak originalnosti u idućim nastavcima. Kampanje su zadržale svoj šarm, no sve više su naginjale akcijskim filmovima Hollywooda koji su ispunjeni eksplozijama i mecima, dok je multiplayer postajao sve brži i brži. Infinite Warfare kreće u još kaotičniju akciju, no isto tako se okreće razvoju duboke kampanje koja bi mogla biti točno ono što treba serijalu da ga osvježi i vrati na pravi put.

U svibnju ove godine, Infinity Ward je predstavio svoj novi nastavak izbacivanjem trailera na društvene mreže. Ono što nisu očekivali je bila poplava dislikeova koja je najavu igre pretvorila u drugi najgore ocijenjeni video u povijesti YouTubea. Reakcija je bila posve jasna poruka studiju da je vrijeme za promjenu, i to veliku. Iako je vrlo vjerojatno velik broj tih negativnih reakcija bio jer su se mase priklonile i odlučile da je tada u trendu napadati igru koja nije ni izašla, bio je dovoljan pokazatelj da Infinity Wardu neće proći korištenje varijacije jedne te iste formule koju su vukli iz godine u godinu.

Iz objavljenog sadržaja dobiva se dojam da najveće osvježenje leži upravo u kampanji za jednog igrača. U dalekoj budućnosti, Zemlja je u problemima. Nedostatak resursa zbog rasta populacije natjerao je zemlje svijeta da se udruže u jedan savez. Taj savez nalazi se pod zaštitom Solar Associated Treaty Organizationa (SATO). Kako to obično biva, netko mora doći i uništiti balans koji tada vlada Zemljom. Tu dolazi na red Settlement Defense Front, pobunjenici koji su se odvojili od organizacije koja regulira resurse Zemlje, a na njihovom čelu nalazi se Admiral Salen Kotch. Upravo njemu, glas i motion capture daje sve poznatiji Kit Harington, kojeg najviše znamo po ulozi Jona Snowa u planetarno popularnoj Igri Prijestolja.

https://www.youtube.com/watch?v=y_RI3bZhU50

Ovaj put uskačemo u čizme satnika Nicka Reyesa, oficira SATO-a čiji glas i stas čini Brian Bloom, ime koje je sigurno poznato veteranima video igara. Najpoznatiji je sigurno po glasu B.J. Blazkowicza iz Wolfenstein: New Blood te po ulozi Varrica, karizmatičnog patuljka koji se pojavljuje kao vrlo važan lik u Dragon Age serijalu. Bitno je naglastiti da nas u kampanji očekuje sistem donošenja odluka koji će omogućiti da svaki igrač doživi priču na svoj način. Upravo to podsjeća na Black Ops 2, u kojem je ta mehanika odlično funkcionirala. Isto tako, ovaj put ćemo iskusiti borbe u svemiru te ćemo imati skoro pa potpunu kontrolu nad borbenom letjelicom dok ćemo juriti na neprijateljske brodove kako bismo zaštitili Zemlju. Osim Haringtona i Blooma, svoju ulogu u igri imaju imena kao što su David Harewood (David Estes – Homeland) te poznati UFC borac Conor McGregor.

Online komponenta nije doživjela velike promjene. Ovaj puta imamo šest klasa na raspolaganju kako bi se igrači lakše specijalizirali za bolju timsku igru. Ipak, i dalje je fokus na jako brzoj igri koja se još uvijek temelji na mehanikama prethodne dvije igre. Ove godine će nas od prvog dana dočekati 12 igrivih mapa. Uveden je element timskog ranga koji potiče timsku igru. Svaki tim ima svog zapovjednika koji potom komentira uspjeh ili neuspjeh svog tima. Bolji timski rang garantirati će određene kozmetičke dodatke za oružja. Postavlja se pitanje je li to dovoljno razlike da multiplayer komponentu učini dovoljno različitom od prethodnih inačica.

Marketing Infinite Warfarea obilježila je kontroverza s prednaručivanjem. Naime, ove godine Infinite Warfare nije jedina igra koju dobivamo. Vrijeme je došlo za remaster najpopularnijeg i vjerojatno najkvalitetnijeg naslova u serijalu, a to je Modern Warfare. Čitava igra prebačena je u najnoviju inačicu grafičkog pokretača koju koristi Call of Duty serijal. Osim grafičkog napretka, vraća se i multiplayer sa svih 16 originalnih mapa. U početku će ih biti deset, dok će preostalih šest stići u prosincu kao besplatna nadogradnja.

Po prvi put u igri koju razvija Infinity Ward, pojavit će se popularni Zombie Mode u kojemu četvero igrača prolazi kroz zombi apokalipsu u nadi da prežive. Red je došao da se posveti razdoblju osamdesetih, stoga je kampanja smještena u lunapark. Od poznatih lica, pojavit će se David Hasselhoff, Seth Green i Peter Weller.

Bilo kako bilo, Call of Duty je gigant na tržištu video igara, no forsiranje jednog nastavka godišnje uzrokovalo je zasićenje kod publike. Nema sumnje da će se i dalje dobro prodati, no u kombinaciji sa svježim Battlefieldom i zasićenosti publike, bit će interesantno pratiti hoće li prodaja doživjeti jači udarac koji će natjerati izdavače i developere da ozbiljno razmisle o smjeru u kojem žele voditi serijal. Odgovor na to pitanje dobit ćemo 4. studenog kada igra izlazi na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Više informacija o Call of Duty: Infinite Warfare