Najava | Dark Souls III

FromSoftware još jednom dokazuje da im u ovom žanru nema ravnih.

Ako bi nekim nazivom mogli opisati jedan Fromov naslov, onda bi to bila mazohistička i brutalna ljepota. Dovoljno je da pogledamo jednu sliku i izreka da jedna slika vrijedi 1000 riječi napokon dobija pravo značenje. Da li je to od Lordranovih Darkroot bašti, do gracioznog i smrtonosnog Moonlight Butterflyja ili pak iznimno neprijateljskog okruženja Drangleica, režiser Hidetaka Miyazaki i njegov tim uspjeli su nam iznimnim tehničkim i umjetničkim dostignućima dočarati makar malo tog njihovog svijeta i pri tome propuštajući vas kroz njihove šake. Tako da nije iznenađenje da zadnju Fromovu izvrnutu fantaziju želimo upijati korak po korak.

Netko se zaželio gazde

Uđite unutar velikih zidova Lothrica, ovog oronulog kraljevstva koja predstavlja prvu sekciju Dark Soulsa III. Mnogi su imali priliku da pri beti odigraju ovaj uvodni dio i iskuse mali dio pune igre. Grandiozne crkve i stare ruševine obasjane tamnim nebom definitivno nam ne ulijevaju samopouzdanje, zato koračamo polako, ali sigurno. Odnosno, sigurno koliko je moguće. Prvi dojmovi nakon vikenda dugačkog igranja je da ako nas imalo Lothric podsjeća na neku poznatu lokaciju, onda je to Anor Londo. Doduše, Anor Londo je također krio i grandiozni duo Ornsteina i Smougha, pa se samo nadamo da nas testiranje našeg limita mazohizma čeka i u ovom novom svijetu. Naravno, kontrole našeg lika jednako su ugodne kao i pri prošlim nastavcima, izmiksane s malim dijelom brzine Bloodbornea. From je imao poprilično vremena da usavrši kontrole kroz Souls nastavke iako moramo priznati da je malo, u najmanju ruku, čudno, nakon Bloodobornea, vratiti se ponovno na štit, ali dok se naviknete opet na blokiranje napada, uskakanje u neopraštajuću akciju je kao oblačenje vaše omiljene, stare dukserice.

Podsjeća nas na poznatu scenu iz Igre prijestolja

Jedna veća stvar koja se mora napomenuti je dodatak Ready Stancea. Smješten na L2 tipki (ili ekvivalentnu toj na drugom kontroleru), ta mogućnost se u osnovi odnosi na mijenjanje položaja u borbi, sa svojom funkcijom koja se mijenja zavisno od klase koju izaberete. Da li je to Wandering Knight (mač i štit), Northern Warrior (buzdovan i štit), Herald of White (healing magija) ili Academy Assassin (mali štit i magični napadi). Ovdje Ready Stance postaje zanimljiv. S Knightom, pritiskom na L2 naš heroj mijenja svoje stanje gdje može osloboditi teže napade standardnog moveseta. S druge strane, Warrior pritiskom na L2 obavija svoje šake vatrom, a Herald i Assasin dobijaju pristup čudima i magiji ako je pravi item odabran. Bez obzira koju klasu odabrali, prelaženje u Ready Stance troši magiju, koja se pri tome dopunjava s Ash Estus Flasks.

Predivna lokacija unutar DS svijeta koju bi u pravom životu izbjegavali u širokom luku

Da skratimo – sjajno područje, sjajna borba i nevjerovatna čudovišta. Sve to stoji. Međutim, od velikog broja igrača imali smo priliku čuti da pri nekim sekcijama igre dolazi do tehničkih poteškoća u vidu naglog pada broja sličica u sekundi, bugova i rušenja igre. No ne sumnjamo da će se to na kraju uobičajenom “day 1” zakrpom ispraviti, kao što je to bio slučaj kod prošlih Fromovih igara. Ako je ovo stvarno zadnja Souls igra od Miyazakija i ekipe, bolji pozdrav u vidu najljepše trilogije u zadnjih par godina nam nisu mogli priuštiti. Definitivno jedno predivno iskustvo u koje jedva čekamo da zaronimo 12. 4.

Eh da, još jedna stvar, da li smo spomenuli da je Dark Souls III brutalan?